Hvordan vil dette gå?

MamaOdie

Glad i forumet

Vi har bestemt oss for å dra til cuba - 2 uker i januar.. (deilig!!)

Men det er rundt 10 timer i fly, og vi skal h med frøkna som da er 2,5... Flyturen til vil være på dagtid, hjemover på ettermiddagen/natten.

Hvordan vil det gå med henne??

Må si jeg er litt skeptisk til en så lang flytur, selv jeg kommer til å kjede meg da...

Men tenkte litt på at det er jo sammme avstand til feks thailand (eller tar jeg helt feil nå?)

Såeh... Er det noen som har reist så langt med små barn?
Kom gjerne med erfaringer, tips & triks emoticon

Det er ca 14 timer å fly til Thailand, om man flyr direkte. Enda mer om man flyr rutefly og mellomlander i Bangkok. Vi fløy dit da snuppa var 8-9 mndr gammel, og det gikk kjempefint. :)

Vi reiste til thailand i nå februar med 3åringen vår.
vi reiste på natten da, så han sov ca 7 timer på den lengste flyturen (vi mellomlandet og byttet fly i bankok). Da han var våken er det først litt titting i vinduet og så på klistremerkene han fikk, så er det matservering ca en time etter letting og en timestid før landing. og resten av tiden hørte han på nyinnkjøot i-pod med sanger og lydbøker. Hadde med tegnesaker, småbiler og småleker med de ble ikke brukt hehe... Gikk over all forventning!

Vi har alltid med den bærbare dvd spilleren hans på flyturer vi. I tillegg til lydbøker, vanlige bøker og litt godis i tilfelle krise.

God tur!!

Åh takk for svar! 14 timer til Thailand ja, folk reiser jo dit med små barn hele tiden så da må jo 10 timer gå bra!?

Har søkt litt rundt etter tips nå nettet nå.. Musikk, nyinnkjøpte leker, klistremerker og snacks er det som går igjen ;)

Back
Topp