Hvordan vil barnet se ut?

M

Maanda

Guest
Jeg lurer sånn på hvordan babyen jeg og kjæresten en gang får blir seendes ut.

Kan liksom ikke se for meg en blanding av han og meg...[8D]

Noen andre som er nysgjerrige?

Ååååja 
Akkurat det emnet snakkes det om nesten hver uke her i huset [:)]
Men er bare sikker på en ting da,
det blir verdens fineste baby såklart [:D]

Lurer veldig på hvordan han/hun vil se ut[:D] men det vil uten tvil bli verdens nydeligste unge! det vil dere alle mene om ungene dere får, så la oss lage disse nydelige skapningene jenter [:D]

Ååååå, det blir spennende å se når den tiden kommer!!
Det jeg forundrer meg veldig over er at en mamma og pappa kan få så forskjellige barn, NÅR barnet har SAMME mamma og pappa.[8D] 

Litt sånn at en mamma og pappa kan lage 20 forskjellige barn, men INGEN barn er like - det er rett og slett UNIKT![:)]

ja lurer veldig vi å..håper h*n blir mest lik pappaen sin.[:)]
han var nemlig såååå nydelig da han var liten...rund å god var han å..akkurat det varjeg å...hihi med bollekinn...[:)]

Veeeeldig spent! [:D] Lurer på hva h*n vil arve fra hvem, og hvordan personligheten blir.
Men uansett blir det verdens vakreste

Var også veldig nysgjerrig på det da...

Gutten var veldig lik sambo og meg nå han avr baby, men nå er han veldig lik pappan sin...Men kan se at han er fra meg også¨...

Snuppa har ingenting fra pappan sin..Helt kliss lik meg når jeg var liten...Har til og med fått spørsmål om ungene er halvsøsken[:-]

ja.. det blir utrolig spennede... jeg vet det blir verdens vakreste 

eg og lurer sykt på det :p
ungen kan godt få faren sin nese, vartfall isje min ( vill operere nesa mi ) ...
ellers så kan ungen se ut akkoratt som den blir ( alle komme te få noen nydelige unger )....

Selvfølgelig blir ungene nydelige, men jeg lurer så på hva slags trekk h*n får fra meg og hva h*n får fra far. Spennende!

Back
Topp