Hvordan vil babyen din se ut? (litt moro mens vi venter... :)

*Tulla*

Forelsket i forumet
Kommet over en morsom nettside! Last opp bilde av deg selv og din kjære så ser du hvordan barna kommer til å se ut[:D] I følge data'n så klart![:D][:D]

www.makemebabies.com

Ble en litt rar baby.. hehehe

Min også! he he...

Tester ut med alle forskjellige bilder av mannen min nå... får forskjellig hver gang.. ser om jeg får en søt baby tilslutt.. haha

ha ha, det må jeg prøve også[:D][:D]

sjekk denne a.. helt sykt!! hahahahaha

ORIGINAL: *julilykke*

Ha ha ha [:D][:D][:D] 

hehehehehe [:)]
Jeg forsøker, men får ikke til akkurat nå [:@]
Prøve på nytt i morgen! Natta snupper!

ORIGINAL: *Tulla*

i know!!! hahahaha.. lurer på om det er ølglassa rundt huet til min kjære som gjør det!! eller så kommer vi rett og slett til å få en creepy unge!!

i know!!! hahahaha.. lurer på om det er ølglassa rundt huet til min kjære som gjør det!! eller så kommer vi rett og slett til å få en creepy unge!!

Dere får sikkert en nydelig baby!!!![:D][:D] Nå fikk jeg jo sett dere begge og baby-lille har et meget godt utgangspunkt![:)]

ORIGINAL: Klatten

hehehehehe [:)]
Jeg forsøker, men får ikke til akkurat nå [:@]
Prøve på nytt i morgen! Natta snupper!

Prøv igjen i morgen! Det er veldig gøy[:D] Sleep tight, sweetie![:D]

Dere får sikkert en nydelig baby!!!![:D][:D] Nå fikk jeg jo sett dere begge og baby-lille har et meget godt utgangspunkt![:)]

hehe.. det var jo snilt sagt da! :) [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: LilleFørste

hahahhahah

hahaha.. sånn dykkermaske burde "ungen" min også hatt.. den sveisen var han ikke helt heldig med!! hahaha

ORIGINAL: Trultan

jeg får det ikke til[8|]

den babyen jeg har laget jeg for en uke siden eller noe.. prøvde å lage en ny baby nå, men det står bare feil på siden.. er det det problemet du har??

(hahahaha...morsomt å lese det jeg skrev nå, hvis man ikke vet hva det er snakk om! hahah)

hehe.. ble litt spesielt.. men får ikke opp bildene nå.. noe galt på siden... [&:]

Back
Topp