Hvordan vet man?

Jeg ble også indusert (satt igang på overtid) Men begynner vel ofte med enten vannavgang eller regelmessige rier som kommer tettere og tettere, eller? ;)

Ble satt i gang 10dager over termin så lurr på hvordan denne gangen blir. Å jeg er laangt unna sykehus også ... litt redd jeg ikke klarer å komme i tide til føden..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ble satt i gang 14 dager på overtid med forrige, så vet i grunn ikke. Og det hele endte med hastesnitt, så vet ikke hvordan det er å føde i grunn...

BV app

Vannet gikk, tok en god stund før riene var igang... var inne til kontroll samme dag for å sjekke at det faktisk var vannet som hadde gått.

Vannet gikk med nr 1&2 og nr3 satte jeg i gang selv, så da var jeg litt usikker på om det var rier jeg plutselig hadde :p men det var det for når "mage vondte" begynta så gikk det bare 2t og Snuppa var ute :p

Jeg våkna i 6 tiden mandagsmorgen å spekulerte på hva som vekte meg. Trodde i en halvtimes tid at jeg hadde mareritt med fysiske vondter. Forsto plutselig at disse vondtene satt i magen å kom hver 10minutt. Men hadde bare vondt i mage ikke korsryggen som jeg ble fortalt jeg ville få. Ringte jm kl 8 og vekte mannen. Var hos jm kl9 og fikk godkjent at det var rier ;) dette var min fantastiske start :) endte i haste ks da, men var godt forbredt på det :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Rier med nr 1, begynte halv 6 om morran, svake og kom sjeldent, tok seg ikke opp før kvelden, først da var jeg sikker på at det var fødsel.
med nr to hadde jeg maserier, også gikk vannet, hu var ute 5t etter vannet gikk, så der ble det fort vondt. hehe
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg vet ærlig talt ikke når jeg begynte å kjenne det jeg... Var inne på sykehuset til kontroll, og ble lagt inn på føden uten å helt vite om jeg skulle bli der eller ikke. Det tok ganske lang tid før jeg skjønte at smertene i låra ikke var bekkenet, men rier. Hadde bare vondt i låra jeg, trodde de skulle falle av meg :P Så tja, det starta vel med rier da, uten at jeg helt skjønte det...

Vannet gikk med nr 1&2 og nr3 satte jeg i gang selv, så da var jeg litt usikker på om det var rier jeg plutselig hadde :p men det var det for når "mage vondte" begynta så gikk det bare 2t og Snuppa var ute :p
Hvordan satte du igang selv?:-)

Det begynte med rier om morgenen. Jeg hadde vært oppe og tisset tre ganger den siste natten, (mot "normalt" bare to :P) sikkert pga ting var på gang... det var bare murring og ubehag til å begynne med, så jeg var ikke sikker på om det var ordentlige rier eller bare tull. Men etterhvert som det tok seg opp og kom hyppigere var jeg ikke lenger i tvil om at det var rier!
Vi dro på sykehuset i fem-tiden om ettermiddagen, ble sjekket og fikk reise hjem et par timer før jeg ble innlagt på føden i ni-titiden om kvelden. Da var riene vonde og kom ofte. Fikk akupunktur og lystgass og hadde kjempegod fremgang i fødselen hele tiden. Hun ble født ca halv to på natten, den siste halvtimen var pressrier. En helt fabelaktig fødsel, håper det blir reprise denne gangen... ;)

Hvordan satte du igang selv?:-)

Haha! :p
En god handel på apoteket av forskjellige (3) typer som får magen i gang :p tok max av det som var anbefalt av hver ting på kvelden,venta noen timer før det skjedde noe..
så etter en del besøk på toalette.. så starta riene :p
det fynka vertfall her i gården!

Haha! :p
En god handel på apoteket av forskjellige (3) typer som får magen i gang :p tok max av det som var anbefalt av hver ting på kvelden,venta noen timer før det skjedde noe..
så etter en del besøk på toalette.. så starta riene :p
det fynka vertfall her i gården!
Hva kjøpte du? Jeg vurderer noe sånt denne gangen hvis jeg går over tiden... ;)

Hva kjøpte du? Jeg vurderer noe sånt denne gangen hvis jeg går over tiden... ;)

Jeg kjøpte en som du blander i drikka, og tabletter og mini klyx :p
Husker ikke hva de heter.. Men det var ikke såå mye å velge i..
De lo av meg på føden når jeg ringte opp til de når Riene var starta.. :p
"Jaja! Du trenger ikke noe klyster når du kommer opp til oss du! Du er vel rimelig tom i magen?" :)

Back
Topp