Hvordan vet man forskjell på kynnerne og babykroppsdeler?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hvordan vet man forskjell på om det er babyen sin kroppsdeler (feks hode eller rygg) eller kynnere man kjenner :scratch? Jeg trodde dør at når magen ble hard, var det alltid kynner. Men en av kontrollene og magen ble hard sa jordmora at det var skuldra eller hodet.

I kveld har jeg hatt mye mange hard mage situasjon. Men e usikker på om det er baby eller kynner. Er i uke 32 nå så han er jo ganske stor

Hele magen blir helt hard, ikke bare noen deler av magen. Kjennes som den strammer seg.

Hele livmora trekker seg sammen. Jeg kjenner på en måte at det begynner, og at det trekker seg mer og mer sammen, og at alt blir hardt (ikke bare der bebisene ligger). Men jeg ser samtidig ekstra tydelig konturene på baby når jeg har kynnere. Særlig han ene hvertfall.

Når det kun er deler av magen som er hard, tenker jeg at det må være kroppsdeler. Kynnerne mine kjennes ofte ut som svak sting/hold, i tillegg til at hele magen er hard.

Jeg kjenner muskelsammentrekningen veldig godt, og når det er en rygg eller rumpe som dytter seg ut, så er det ikke ubehagelig på samme måten.

Back
Topp