Hvordan vet man at man er sikker på navnet?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Vi fant navn til frøkna i magen veldig tidlig, men alikevel så sier jeg til folk "vi tror det blir *****".

Mannen mener at det er ferdig snakket og bestemt. Alikevel holder jeg det litt åpent selv om jeg ikke har noen andre navn på blokka...

Hvordan ble du helt sikker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble aldri helt sikker. Mannen var sikker, men jeg var usikker. Også lenge etter at hun ble født, men nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet. Har også valgt på nr to der å kommer tvilen innimellom men tror det også blir perfekt. Vi sier ikke navnet til noen vi da. De andre får vente til ungen er ute :)

Vi var helt sikre på navn på begge de to første, og var aldri i tvil. Men det kom litt av at vi ikke hadde noen andre navn vi kanskje kunne tenkt oss da, det var liksom bare de navnene som var aktuelle. Denne gangen har vi to navn, og har vært (og er kanskje enda) litt usikre, men er vel 90 % sikker på at det blir det ene. Så får det bare "modnes litt" resten av svangerskapet :)

Første bestemte mannen lenge før han kom . Med andre hadde vi navn men så brukte en venninnen d 3 mnd før så da fant vi nytt navn og brukte det. Nå har jeg valgt navn og er sikker:)

Vi bare viste det, men et ekstra fornavn fikk hun iløpet av de første ukene :) Jeg vet med neste også, har 2 navn(gutt og jente)som jeg er helt sikker på, mannen er litt mer usikker! Men jeg kan for all del ombestemme meg etter jeg har sett babisen :)

Vi ble også enige flere mnd før fødsel sist, men jeg var litt usikker lenge likevel, også etter at han kom. Men i dag kunne han jo ikke vært noe annet enn en Oliver ♡

Her og ble det Oliver. Hadde navnet bestemt alt flere måneder før, men det var ikke før vi så han at navnet var sikkert. Nå har vi og bestemt oss for navn, men blir vel ikke sikker før lille tulla er i armene våre.

Her var vi ikke sikre før dattera kom ut og vi fikk se ho. Vi hadde to navn vi sto mellom og det var akkurat som det ene passa perfekt :D
Denne gangen har vi 3 navn, så vi får bare se når han titter ut :D

Vi var ikke sikre før et par dager etter Fredrik var født, og tror nok det blir sånn denne gangen også. Trur faktisk vi ikke hadde Fredrik som førstevalg sånn egentlig, men det var det navnet som passa da vi så han. :)

Fant ikke navn før en uke etter hun var født, ble kjent og slikt:)
Hadde mange navn klare, men ingen som passa.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg krysser fingrene for ag navnet vi har valgt passer (synes det høres litt rart ut, om det ikke skulle passe. Men hva vet vel jeg..) :)

Back
Topp