Hvordan vet jeg at SA er komplett?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Jeg mistet i helgen, var 6+3 da blødningene startet. Blødde søndag og mandag, og hadde en del menskramper. Tirsdag var det kun litt blodrester, ferdig nå. HCG var på lusne 10 (!) mandag morgen, har ikke fått dagens prøvesvar enda. Regner med den er nærmere 0... betyr det i så fall at SA har vært komplett eller kan det være rester igjen? Burde jeg ta UL eller skal jeg bare stole på at kroppen fikser biffen selv? Gikk jo så fort!
 
Når du ikke er lengre på vei ville jeg stolt på at kroppen har fikset det selv. Siden hcg er så lavt vil jeg tro det meste er ute. Men du kan jo hende du får litt mellomblødning eller en ekstra kraftig mens neste gang. Det er som regel da litt rester. Men så lenge du ikke får feber og dårlig allmenntilstand så skal det ikke være noe problem. Men si fra til fastlege eller legevakt dersom du får feber og smerter der nede.
 
Håper det går greit med deg og at du fant ut av det :Heartblue
Kjempestor klem til deg:Heartpink
 
Håper det går greit med deg og at du fant ut av det :Heartblue
Kjempestor klem til deg:Heartpink
Takk for klem:)
Gikk fint, alle symptomer forsvant som dugg for solen etter et par dager. Har hatt et par interessante uker nå, derimot... etter ca én uke fullstendig uten symptomer, så kom plutselig alle symptomer tilbake igjen den 8.oktober og har vart helt fram til nå (22.okt). Har tatt flere tester, ettersom jeg var nesten overbevist om jeg var gravid igjen pga sterke symptomer, men neida. Så negative som de kan få blitt. Begynte å blø litt i dag ved lunsjtider, har blødd bittelitt i ettermiddag/kveld, men ikke nok til å fylle et helt bind. Men har intense menskramper likevel... Regner med at dette er første mens etter SA (passer i så fall fint med min syklus, det er 29 dager siden SA startet), men veeeldig merkelig at det er så lite blod (men sterke kramper).
 
Takk for klem:)
Gikk fint, alle symptomer forsvant som dugg for solen etter et par dager. Har hatt et par interessante uker nå, derimot... etter ca én uke fullstendig uten symptomer, så kom plutselig alle symptomer tilbake igjen den 8.oktober og har vart helt fram til nå (22.okt). Har tatt flere tester, ettersom jeg var nesten overbevist om jeg var gravid igjen pga sterke symptomer, men neida. Så negative som de kan få blitt. Begynte å blø litt i dag ved lunsjtider, har blødd bittelitt i ettermiddag/kveld, men ikke nok til å fylle et helt bind. Men har intense menskramper likevel... Regner med at dette er første mens etter SA (passer i så fall fint med min syklus, det er 29 dager siden SA startet), men veeeldig merkelig at det er så lite blod (men sterke kramper).

Godt å høyre at det gjekk greit for seg. Det er ikkje uvanleg med symptomer i etterkant eller å ha intense mensensmerter fyrste mensen etter abort. Det er heller ikkje uvanleg med mindre blod då kroppen har kvitta seg med mykje under aborten og ikkje fått bygd det tilstrekkeleg opp igjen. Nokon har det derimot omvendt, og det eine er ikkje meir uvanleg enn det andre.
Håper det går greit med deg :Heartblue
 
Back
Topp