Hvordan veske bruker du?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Stelleveske nå, bilig en fra eBay.
Uten baby, ingen veske. Mobil med kortholder på, holder for meg.

De var kjæmpesøte, og hvis du er en slik spenstig person syns jeg du skal kjøpe deg en sånn. Jeg er dødskjedelig i veskeveien. Svart, med litt fint mønster jeg kjøpte i London for par år siden. Har lenge sikla på men Michael Kors veske, men innen jeg kjøpe det så har ALLE det, så trur jeg blir å finne en annen merkeveske som ikke koster en kvart netto månedslønn. Blir nok å hente til neste USAtur, og da er jeg ferdig med stelleveske :)

Om du liker de og føler de passer deg og ditt behov, go for it. :)
Selv foretrekker jeg (klassiske) vesker jeg kan ha lenge og vil heller ha få dyre enn mange billige. Av hverdagsvesker har jeg Mulberry small Del Rey, Valentino Rockstud shopper, Chloé Baylee tote og Givenchy Obsedia. Har også en Alexander Wang Diego som jeg kjøpte på impuls fordi jeg ville ha en "slaskeveske", fikk bare brukt den et par ganger før "alle" plutselig hadde den så jeg skal prøve å selge den. Jeg skal i alle fall aldri ha noen kommersiell merkeveske slik som Michael Michael Kors, Marc by Marc Jacobs og "billig"variantene til LV.

Jeg bruker mest Mulberry oversized Alexa:-)

Har en stor hverdagsclutch fra mulberry jeg er glad i, og hvis jeg skal ha med mye så har jeg en LV speedy:-) veldig glad i alle, så kjøper sjelden nye!!

En falsk svart Michael kors. Nekter å bruke en halv månedslønn på en veske. :p
Begynner å bli litt lei av den, så mulig den blir byttet ut snart.

En falsk svart Michael kors. Nekter å bruke en halv månedslønn på en veske. :p
Begynner å bli litt lei av den, så mulig den blir byttet ut snart.

Samme her :p kjøpt i en bod i Thailand, haha. Er superfornøyd jeg :D

Jeg kjøper kun ekte skinnvesker fra jobben nå. God kvalitet og jeg får halv pris på de :)

Marc by Marc Jacobs. Har hatt Marc vesker de siste 5 årene :o Ellers LV Neverfull ;)

Huff, jeg har veske fetisj (og en veeeldig snill mann :) ) Liker de klassiske, både farger og fasonger og har litt for mange å velge mellom, fra Mulberry, LV og Marc Jacobs. Er veldig fornøyd med kvaliteten og har kun ønsket meg de som aldri vil "gå ut på dato" :)

Mulberry Bayswater doublezipped, kjøpt etter å ha arvet etter mormor. Elsker den! Men tok lang tid før jeg turte å bruke den, myeMYE penger for en veske.

Stort sett LV. Veksler mellom Speedy, Noe og Never full, alt ettersom hvilken størrelse jeg trenger. Har også en billig veske fra Miss Selfridges som jeg kjøpte i England for mange år siden, og er kjempe glad i.

Jeg har ganske mange vesker, i forskjellige farger og størrelser ville tippet over 50.

Liker best skinnvesker, og bruker meste de som er store nok til å bære dokumenter og laptop til jobben i.

Jeg har en beige YSL veske (nydelig i mykt kalveskinn, som jeg fort fant ut at jeg ikke kunne bruke som hverdagsveske fordi den blir skitten), jeg bruker nå en vintage Celine veske til jobb. Har ellers en Gucci til hverdagsbruk, og selvsagt en Michal Kors, jeg kjøpte og brukte før plutselig "alle" hadde en. :p

Ellers har jeg en rekke Dior vesker, en MiuMiu veske, en Gucci veske til og en Escada veske som alle er for små til hverdagsbruk, men som brukes uten om jobb.

Og i tillegg en masse "non brand" vesker i forsjellige farger og stiler.

Selv jobber jeg i en veskebutikk og har derav veskedilla. ;-)
Mine favoritter nå er tiger og sweden vesker og mulberry veska jeg fikk av kjæresten til jul.
Personlig ønsker jeg ikke michael kors veske, da "alle" skal ha disse. Ikke noe gøy å ha noe som "alle" har. Syntes annenhver dame omtrent kommer med ei michael kors veske og/el lommebok.

Søte vesker de du refererer til i linken, og er du en fargerik person tror jeg du vil kle de:).[/QU

Kunne ikke vært mer enig! Michael kors tar helt av i Norge! Vel, det er vel damene som gjør:p er nesten komisk å se nesten hver kvinne som passerer bærer den samme veska! Av den grunn, aldri om jeg kjøper Michael kors til meg selv..

Ikke min type vesker TS! Men de var jo veldig søte:) du har en kul stil!!
Jeg er mer klassisk, også litt rocka! Liker forskjellige merker som, Zadig&voltaire, lancel, burberry, louis vuitton, chloé, furla, dior, la bagagerie

Back
Topp