Hvordan veske bruker du?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Selv jobber jeg i en veskebutikk og har derav veskedilla. ;-)
Mine favoritter nå er tiger og sweden vesker og mulberry veska jeg fikk av kjæresten til jul.
Personlig ønsker jeg ikke michael kors veske, da "alle" skal ha disse. Ikke noe gøy å ha noe som "alle" har. Syntes annenhver dame omtrent kommer med ei michael kors veske og/el lommebok.

Søte vesker de du refererer til i linken, og er du en fargerik person tror jeg du vil kle de:).

Jeg er veldig glad i vesker, kjøpte mange og billige da jeg var student. Men nå har jeg kun tre og det er: givenchy, celine og chanel. Kjempefornøyd!

Har en stor Marc by Marc Jacobs veske jeg bruker på jobb, og en litt mindre ellers når jeg ikke trenger så mye med meg :)

Stelleveske eller ingen veske blir det visst her :-P

Ja de var jo fine :-)

Jeg har veskedilla, men kjøper aldri så dyre.

Blir mest i beige, sort, hvitt.

Den dyreste jeg har er den jeg har nå: en gigifratelli jeg kjøpte på danskebåten i sommer. Kosta 1100,- men var på salg sånn at den kosta meg omtrent 600,-

Har en falsk svart dolce gabbana veske. Storfornøyd :D

LV neverfull, en svart chanel, en hvit og brun mulberry, en svart marc jacobs, og jeg også har mk vesken alle har - i grå .. Bruker omtrent bare neverfull'en, siden den aldri blir full og har plass til "alt". Den blir stelleveske når mini kommer også! :D

Har kun to vesker, en klassisk LV og en svart Versace.
For tiden bruker jeg bare stellebag....
Er ikke på fb så får ikke opp linken

Likar best Tiger og Sweden og Guess, men syns veskene i linken var spreke.
Eg tenker praktisk i bergensver, og må derfor ha veske med glidelås/lukka topp, og som ikkje er laga i stoff som blir gjennomvått på eit øyeblikk;)

Back
Topp