Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi jobber begge ved en skole som har en barnehage i tilknytning til seg. Det har vært hovedgrunnen for vårt valg Vi skal inn dit likevel, og barnehagen er både fin og har et opplegg vi er fornøyde med. Nå går storebror der, så vi regner med at lillebror kommer inn på søskenprioritet
Blir etter hva som er nærmest hjemme det er 2 barnehager å velge mellom for oss, en ren natur barnehage og en "vanlig" barnehage. Vet ikke helt hvem av de som blir første prioritet på lista, men har en stund å tenke på det.
Søsken. Vi har for øvrig den barnehagen som ligger nærmest, og er ganske så fornøyd med den. Hadde jeg kun tenkt kvalitet hadde jeg nok valgt en annen barnehage, men den ideelle barnehagen kvalitetsmessig ligger dessverre litt for langt unna.
Dårlig barnehagedekning her. Men storebror har endelig fått plass rett ved der vi bor så vi nytter oss av søskenpri når den dagen kommer.
Nærme hjemmet, besteforeldre og så gikk storesøster der før hun begynte på skolen, så vi vet det er en god plass.
Vi bor på bygda så her er det 2 bhg å velge mellom. Den ene er kommunal og den andre er privat. Vi velger den kommunale fordi den er inndelt i småbarn/storbarn avdeling, mens den private har alle ungene samlet i en gruppe. Her er det heldigvis ingen problem med barnehageplass
Vi har to i nærheten, og siden storebror går i den ene, så ønsker jeg selvfølgelig å ha begge to i samme barnehage. Valgte den fordi jeg ble anbefalt det, og jeg har ikke angret enda. Selvfølgelig er det flere ting som irriterer meg der, men mye er overlevbart. ;-)
Nå er her 3 kommunale og 3 private bhg, jeg har selv jobbet i de tre nærmeste bhg som pedagog. Og kunne trygt plassert mitt barn i samtlige.
Men for min egen del, når det kommer til det å bringe/ hente og med tanke på hvilke barneskole barnet kommer til å starte på. Så blir det den bhg jeg selv er pedleder i.
Det vil da bli lagt opp til at jeg får en annen aldersgruppe/ avdeling enn barnet mitt tilhører
Med storesøster valgte vi etter beliggenhet og type barnehage. Er tre barnehager som ligger veldig nært der vi bor så da gikk vi for friluftsbarnehage og er kjempefornøyd med at hun får være så mye ute Håper denne babyen får plass samme sted.