Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carina82
Mine kriterier var:
- Regulertbar styre, jeg er lav, sambo høy.
- Lufteluke i kalesjen, netting.
- at bagen var stor, med go plass til voksipose.
- i bag'en (ikke sportsdelen altså) burde det være slik at bunnen kunne vippes opp, slik at barnet kunne sitte litt.
- ikke for dyr
- gjerne matchende tilbehør som stellevæske, parasoll etc
ORIGINAL: Jente 23
Vi hadde i utgangspunktet tenkt på Quinny.Siden vi bor midt i oslo hadde den vært perfekt siden den ikke er så stor, men siden vi skal ha i slutten av aug. så blir dreamibagen for liten, når du skal ha oppi vognpose og saueskinn etc + at kalesjen på sportsvogn delen ikke er vind og vanntett( noe jeg synes er viktig siden jeg er mye ute)..Så nå har vi bestemt oss for Emmaljunga duo classik i sort. Det er en duo, og ikke kombi, derfor ca 4 kg lettere enn en kombi og mye enklere å styre. For meg var kriteriene at det skal være bra kvalitet - siden vi har tenkt å få flere barn etterhvert, og vil ikke kjøpe ny eller bytte hver gang, vind og vanntett, ikke alt for stor, stødig, fint design som du ikke blir lei på noen år. Føler ihvertfall vi har funnet en vi blir veldig fornøyd med!:) Lykke til!