Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du bor i nærheten så er det et sted i Oslo (tror det er på Skøyen, kanskje noen som vet?) hvor man kan prøvekjøre vogner på ulike terreng i butikken. Har selv fått anbefalt dette og ville bare tipse om det [emoji4][emoji1303]
Da vi skulle ha vogn sist ville vi ha en som passet i høyden til begge (han er 2 meter, jeg ca 1.65). I tillegg ville vi ha en lett og praktisk vogn med 3 hjul som var god å jogge med og som tåler litt terreng. Vi endte opp med mountain buggy terrain og har brukt den MYE og er superfornøyd.
Det var smart å tenke på høyden ja. Er det en slik type vogn med løs bag del?
Ja, for oss var høyde helt essensielt, og den vogna har utrolig store justeringsmuligheter på håndtaket. Vi kjøpte sportsvogn med carrycot+ (for perioden mellom dypvogn og sportsvogn) og bagdel ved siden av.
Sist kjøpte jeg en Simovogn til nærmere 10 000, og da babyen var 6 mnd kjøpte jeg en Babyjogger City Mini GT til 3500... sistnevnte har vi brukt 95% av tida (dvs alltid, bortsett fra når det er veldig mye snø) siden den gang! Og nå er hun tre år.
Jeg er 165cm, mannen min er 190, og begge liker vogna like godt. (Enkelt å justere håndtaket opp og ned)Den har gode hjul (svingbart forhjul som enkelt kan låses når man går i skogen eller annet ulendt terreng), den kan legges helt ned, man får også kjøpt hardbag til den så den kan brukes fra de er nyfødte
Slås sammen på et sekund, og tar null plass
Ettet at vi har brukt den så og si HVER dag i to og et halvt år (vi har ikke bil) så er den litt sliten nå, vi har behandla den litt røft og et par skruer har falt ut fungerer fortsatt fint, men jeg kommer enten til å kjøpe ny av den (Babyjogger City Mini GT) eller Babyjogger City Elite.
Da vi kjøpt den bodde vi i tredje etasje uten heis, nå bor vi i hus, så da er det ikke SÅ viktig at vogna er lett å bære opp og ned. Skal sies at babyjogger city mini GT har like gode hjul som City Elite, men de er litt mindre i størrelse.
Jeg har sett og prøvd mange forskjellige vogner, men ikke funnet noen andre jeg liker like godt som babyjogger.
Emmaljunga-vognene synes jeg er mye finere å se på, men de er dyre, store og tunge.