Hvordan vasker dere flaskene

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Skrubbes de før koking ? Med eller uten zalo ? Blir de tatt i oppvasken ?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

enten for hånd med Zalo eller i oppvaskmaskin:-)

Vasker de for hånd med YES. Steriliserer de i micro etterpå

nå vaskes de enten i oppvaskaskina på flaskeprogrammet eller for hånd og lett kokt etterpå for å ta de verste såperestene.

Vasker de med zalo og steriliserer i micro etterpå. Men hørt man kan slutte og koke/sterilisere rundt 3 mnd alder. Man skal ikke være for nøye heller, blir gæli det og ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vasker de i oppvaskmaskin her. Trenger ikke kokes etterpå om de er vasket på 60 grader eller høyere ;)

☆★hilsen meg★☆

Vasker de i oppvaskmaskin her. Trenger ikke kokes etterpå om de er vasket på 60 grader eller høyere ;)

☆★hilsen meg★☆

Vasker de som regel for hånd med zalo og flaskebørste, deretter i flaskesterilisatoren :) skal jeg sette på oppvaskmaskina og det er plass til flaskene der gjør jeg det og deretter i flaskesterilisatoren :D

Vasker de med anglemark oppvasksåpe eller hvis det er plass i vaskemaskina tar jeg de der. Vasker alltid smokkene for hånd. Steriliserer i microen etterpå

glemte å si at jeg tar de i sterilisatoren etterpå da

vaskes for hånd med zalo, deretter flaskesterilisator i micro :)

Prøver så godt jeg kan å sette dem i såpevann når de brukt og lar dem stå der til de vaskes for hånd. Hvis ikke synes jeg dem lukter sur melk, selv etter jeg har hatt dem i sterilisator i micro.

Lulilu

Legger de i vann etter bruk og vasker med zalo før de går i sterilisatoren. Mannen er flaskevasker :)

Vasker de i oppvaskmaskinen på 70 grader :) Kokte i begynnelsen, men litt skal di ha i seg også :) Gikk da bra med hu som er 4 år nå ;)

Skeia ut i dag og vasket 2 av dem i oppvaskmaskin på grytepeogram :P Tror det er ca 70 grader. For vi håpe.

Lulilu

Back
Topp