Hvordan vasker dere dusjkabinettet?

Sol*

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Septemberhjertene 2018
?

Vårt er veldig skittent nå, men det er jo så vanskelig å komme til i alle kriker og kroker! I tillegg synes jeg aldri glasset blir helt rent. Tips?

Dampvasker :D på glasset bruker jeg skrubb og klor da, for syns det blir så vått med dampvaskeren:p

Først skyller jeg, sprayer jeg hele kabinettet med klorspray, venter noen minutter, og skyller av.
Så vasker jeg med grov svamp og Jif skurekrem, og skyller godt.

Vi skyller alltid hele kabinettet etter hver dusj, for da samler det seg ikke like mye såperester og slikt. :)

Har svamp og jif bad spray stående og når det trengs gjør jeg det mens balsamen funker i håret når jeg selv dusjer ;)

Jeg skyller det etter hver dusj, hva mannen gjør vites ikke :-P

Jeg har å hatt noen svamper! Er det sånn med borrelås der man tar en ny "klut" å fester hver gang man bruker den? Som skummer veldig når den får vann på seg? :)
Nei. Ser ut som en vanlig svamp
Heter "magisk svamp" eller noe og er i en blå eske. Fra effekt tror jeg merket heter.

Har enjo skrubbeklut for bad, den tar faktisk alt med kaldt vann, men det tar litt tid ;-) Ellers bruker mamma en blanding av salmiakk og ett eller annet (zalo kanskje? ), det skulle vistnok være veldig effektivt :-)

Har cillit bang skum i dusjen! Smører på, lar virke, spyler av. De vanskeligste områdene sprayer vi med jif og vasker med klut. Holder som regel med skum da vi gjør det regelmessig. :)

Sprayer på såpe, tar på meg kroppsskrubbehansker og skrubber i vei, i sirkelmønster. Skyller så av. Ferdig.
Tar ca 3 minutter. :p

bruker en svamp. Gjør det noen ganger etter jeg er ferdig med å dusje selv, da er jeg allerede der

Tannbørste i kriker og kroker. Ellers tørker jeg av med fuktig klut og litt såpe på glasset :)

Glassvask på spray, som egentlig er til bil :-P funker fjell! Bruker mikrofiberklut utvendig og svamp innvendig :)

Back
Topp