hvordan vaske voksiposen?

frkansen

Forelsket i forumet
Hvordan skal jeg vaske voksiposen.. ? har en sånn (bilde på slutten) men det går jo ikke ann å ta av bare trekket for det var jo så klart fast i dyna inni der.. Så jeg skjønner ikke hvordan den skal vaskes.. finner ikke noe lapp på den eller noen ting..

Hei!
Hvis det er den originale voksiposen skal det være mulig å få tatt ut dyna... Den skal også kunne byttes med en tynnere sommerdyne. Tråene som brukes til å knyte sammen posen må tres ut av hullene, de skal henge fast i innerdyna, og slik løsnes yttertrekket. Det skal kunne vaskes på 60 grader. Innerdyna anbefales det å renses. Har akkurat gjort dette med min...[:)]
Lykke til 

ORIGINAL: Venter Nora

Hei!
Hvis det er den originale voksiposen skal det være mulig å få tatt ut dyna... Den skal også kunne byttes med en tynnere sommerdyne. Tråene som brukes til å knyte sammen posen må tres ut av hullene, de skal henge fast i innerdyna, og slik løsnes yttertrekket. Det skal kunne vaskes på 60 grader. Innerdyna anbefales det å renses. Har akkurat gjort dette med min...[:)]
Lykke til 

Jupp. [;)] På min er det også knyting øverst og nederst inni trekket som fester dyna til trekket.

ORIGINAL: Sicily

Hei!
Lykke til 

Jupp. [;)] På min er det også knyting øverst og nederst inni trekket som fester dyna til trekket.

får du heller ikke av trekket da?

Dyna kan du vaske på ullprogram. Står vaskeanvisning på en lapp på dyna tror jeg. Mener det er 30 grader og ull program.

ORIGINAL: Lotte1981

Dyna kan du vaske på ullprogram. Står vaskeanvisning på en lapp på dyna tror jeg. Mener det er 30 grader og ull program.

Nei, for det er ubehandlet ull. Står kun rens på min.

ORIGINAL: tiansen

ORIGINAL: Sicily

Hei!
Lykke til 

får du heller ikke av trekket da?

Jo, det er jo bare å løsne knytingen inni og tre snorene ut av hullene. [8|]

Back
Topp