Hvordan vaske tv?

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Har ikke vasket flatskjermen vår enda (etter tre år:P) livredd for å ødelegge den.

Noen som har tips til hvordan man skal rengjøre den? Må det kjøpes spesialmiddel, eller er det noe annet jeg kan bruke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Trenger bare å tørke støv med tørr klut - har du ikke gjort det engang?

Jeg har sånn spray som du tørker bort med medfølgende "svamp".

Bruker kun en fuktig microfiberklut til å tørke av med. Har sånne vinduskluter som jeg kjøpte på rema en gang, bruker dem på speil og vinduer, og det blir helt blankt. Pleier å fukte ca halve kluten og vaske med den fuktige og tørke av med den tørre. Da blir det ikke støvete heller på tv-en.

Jo, tørket støv har jeg gjort. Men aldri hatt noe fuktig på skjermen, såg nå at 3åringen har etterlatt litt spor;)

Hvis det et plasmaskjerm så må du ikke bruke mikrofiberklut! Det blir det riper av.
Stikk innom en Elkjøp butikk eller tilsvarende og kjøp en skum/spray og klut som et beregnet for plasmaskjerm.

Er det LCD så regner jeg med du kan bruke samme som man bruker på dataskjerm.

LED - ingen anelse

:D

Haha, ups.. Jeg sprayer ajax på og tørker av. Trodde det var ok jeg.:p

Hvis det et plasmaskjerm så må du ikke bruke mikrofiberklut! Det blir det riper av.
Stikk innom en Elkjøp butikk eller tilsvarende og kjøp en skum/spray og klut som et beregnet for plasmaskjerm.

Er det LCD så regner jeg med du kan bruke samme som man bruker på dataskjerm.

LED - ingen anelse

:D

Vi har LED, spørst om jeg bare må anskaffe meg noe som er beregnet for den slags.

Ja torkar med en vår klut først så tar jag en tørr å torkar efter.

Skjermrens fra elbutikk er å anbefale :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bruker en fuktig klut bare :)

Jeg fukter en klut såvidt og tørker av. Det ser jo ut som matfatet til toåringen av og til. :P

bruker en sånn skjermrens og medfølgende klut :-)

Kjøpte ein gong skjermrens til ein pcskjerm, den funke gull + tilhøyrande klut. Bruke og brillerens(sprayflaska ;) )

Back
Topp