Hvordan var ultralyden?

Ama:)

Andre møte med forumet
Var på ordinær ultralyd i dag, alt var fint med den lille, og vi får en gutt:) Jordmor var ganske sikker på at det var en jente først, men så tittet det fram noe som motbeviste haha;) Jeg synes det var en veldig fin og sterk opplevelse, fikk se masse bevegelser! (Spiste litt sjokolade før jeg dro inn, tror det hjalp ja, haha) Fikk en liten tåre når jeg lå der og innså at den lille krabaten virkelig er inni meg, og at vi skal få et barn<3 Noe så fantastisk at vi får til dette, damer! Dette ble litt langt, jeg håper virkelig dere alle hadde/får en fin opplevelse med å se den/de lille<3 hvordan var det for dere som har vært?:)

Nydelig beskrivelse :-) ❤️ Jeg opplevde det på samme måte. En veldig hyggelig opplevelse, hvor både jeg og mannen måtte tørke ei tåre. Utrolig å tenke på at denne bitte lille skapningen er vår lille sønn. ❤️

Fikk en liten tåre i øyet av å lese dette:) Gratulerer med en liten gutt:) Jeg venter nr 3. Og har ikke vært på ul enda. Skal 29 april. Både gleder og gruer meg:)

Her kom tårene når vi kom i bilen, og fikk tittet enda mer på bildene. Det var en veldig spesiell opplevelse for oss begge. Tror ikke vi gjorde annet enn å glise hele veien :p Gutten min tok hele tiden å putta beina over hodet han, og viste frem de fine hendene sine. Han viste fram utstyret littegrann, men nok til at vi gikk se hva det var og jordmor fikk fortelle at det var pungen og snoppen. :) Etter ultralyden ble det mer virkelig for oss at vi skal ha barn. :D Jeg gleder meg såååååå masse til å treffe denne lille krabaten og bli enda bedre kjent med han,

Vår lille lå og sov nesten hele tiden. Jordmor dultet og dyttet, men det var helt tydelig at frøkna ikke var interessert i å være med på det der :p fikk tatt alle mål og sett at det var ei lita jente da <3 sitter igjen med en litt rar følelse.. Det gikk så fort og jeg kan ikke annet enn å være litt bekymret over mangel på bevegelse selv om jordmor sa at dette var helt vanlig. Hjertet slo fint og alt var heldigvis som det skulle, så kanskje jeg slappet av litt mer etterhvert når man kjenner mer liv og barnets søvnmønster :)

Ul var veldig gøy. Vi får også en liten gutt og tror ikke vi sluttet å smile resten av dagen. Fikk se en liten som sprellet med armene og drakk vann. Når jordmor dultet for mye snudde han seg vekk som om han ble lei. Det var utrolig vittig :p

Vår lille lå og sov nesten hele tiden. Jordmor dultet og dyttet, men det var helt tydelig at frøkna ikke var interessert i å være med på det der :p fikk tatt alle mål og sett at det var ei lita jente da <3 sitter igjen med en litt rar følelse.. Det gikk så fort og jeg kan ikke annet enn å være litt bekymret over mangel på bevegelse selv om jordmor sa at dette var helt vanlig. Hjertet slo fint og alt var heldigvis som det skulle, så kanskje jeg slappet av litt mer etterhvert når man kjenner mer liv og barnets søvnmønster :)
Måtte le litt. Akkurat sånn var min første som og er jente på oul. Hun lå bare med ryggen til og skulle ikke bli med på opplegget. Jeg måtte hoppe opp og ned. Hun snudde knapt litt på seg. Hun ble kalt "prinsesse vil-ikke' av jordmoren. Nå ventet jeg en gutt, og han var til motsetning spinnvill på oul. Så du har nok en liten prinsesse i magen som ikke lar seg bestemme over :)

Jeg har våre på 4 OUL-er til nå med 4 forskjellige mirakler i magen. Og jeg har felt lykke tårer alle gangene. Jeg tviler sterkt på at jeg klarer, og la være denne gang som blir med nr 5:D:p:cool:
Det finnes ikke noe bedre enn og se det lille mennesket en bærer på, og snart skal få holde trygt i armene sine. Og ikke minst elske dypt og inderlig resten av livet❤️

Måtte le litt. Akkurat sånn var min første som og er jente på oul. Hun lå bare med ryggen til og skulle ikke bli med på opplegget. Jeg måtte hoppe opp og ned. Hun snudde knapt litt på seg. Hun ble kalt "prinsesse vil-ikke' av jordmoren. Nå ventet jeg en gutt, og han var til motsetning spinnvill på oul. Så du har nok en liten prinsesse i magen som ikke lar seg bestemme over :)

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette :) om hun skal være så sta allerede så blir jo dette spennende :p

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette :) om hun skal være så sta allerede så blir jo dette spennende :p
Hihi. Det var ikke til å ta feil av for oss iallfall. Men det er bare sunt at barn viser viljestyrke. Noen begynner bare litt tidlig :p

Det var en herlig opplevelse! Det var nesten så jeg skvatt litt da det plutselig dukket opp et levende vesen på skjermen der.. hadde liksom ikke helt klart å ta det hele innover meg før jeg fikk se lille på skjermen <3 Der var det først en aktiv krabat som snudde og vendte på seg. Så ble han trøtt,og da vi skulle ta bilder, la han hendene over ansiktet hele tiden, så både jordmor og jeg dyttet og ristet :p Fikk noen fine bilder til slutt. Pappa'n satt og gliste,og vi fikk vite at vi allerede er halvveis :happy: Etter UL gleder vi oss ekstra mye til å hilse på lille gutten vår <3

Back
Topp