Hvordan var symptomene dine på MA?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Jeg er helt overbevist om at jeg har en MA. Er 7+4 idag, men har blødd svakt av og på, noen ganger lite og noen ganger mer siden 7+1. Det er definitivt ikke en SA, så da er siste alternativ MA. Var hos legen på fredag men fikk ikke henvisning til ul til tross for historien vår med en SA og en exu på bare noen mnd..
 
Hos meg var det symptomer som ble svakere og hvilepulsen endret seg.
Jeg hadde på følelsen noe var galt. Men ingen blødning.
 
Jeg er helt overbevist om at jeg har en MA. Er 7+4 idag, men har blødd svakt av og på, noen ganger lite og noen ganger mer siden 7+1. Det er definitivt ikke en SA, så da er siste alternativ MA. Var hos legen på fredag men fikk ikke henvisning til ul til tross for historien vår med en SA og en exu på bare noen mnd..

Hadde ingen symptomer på MA, utenom få svangerskapssymptomer men sånn hadde det vært hele tiden det svangerskapet. Ingen blødninger før noen dager før jeg aborterte, ble SA hvor kroppen ordnet alt selv, men fikk konstantert at utviklingen nok var stoppet noen under tidligere på ul. Hadde en dårlig magefølelse, men ble likevel sjokkert.
Synes særlig mtp på tidligere exu at det er HØL I HUET at du ikke kunne fått en sjekk. Skjønner t de ikke kan ta inn alle med uproblematisk forhistorie ved blødninger tidlig, men når en har hatt exu før burde det være mulig å ta en sjekk.
 
Hos meg var det symptomer som ble svakere og hvilepulsen endret seg.
Jeg hadde på følelsen noe var galt. Men ingen blødning.
Hadde ingen symptomer på MA, utenom få svangerskapssymptomer men sånn hadde det vært hele tiden det svangerskapet. Ingen blødninger før noen dager før jeg aborterte, ble SA hvor kroppen ordnet alt selv, men fikk konstantert at utviklingen nok var stoppet noen under tidligere på ul. Hadde en dårlig magefølelse, men ble likevel sjokkert.
Synes særlig mtp på tidligere exu at det er HØL I HUET at du ikke kunne fått en sjekk. Skjønner t de ikke kan ta inn alle med uproblematisk forhistorie ved blødninger tidlig, men når en har hatt exu før burde det være mulig å ta en sjekk.
Nå har alle sluses åpna seg og jeg blør masse, så det ser ut som en SA likevel.. 3 aborter på rad nå, hvor mye skal man tåle?
 
Nå har alle sluses åpna seg og jeg blør masse, så det ser ut som en SA likevel.. 3 aborter på rad nå, hvor mye skal man tåle?

Dette er altså så urettferdig :( :(
Stor klem
 
Nå har alle sluses åpna seg og jeg blør masse, så det ser ut som en SA likevel.. 3 aborter på rad nå, hvor mye skal man tåle?
Uff, vil sende deg en god klem :( ❤️
Har også habituell abort med exu i tillegg.
Håper du får god oppfølging og hjelp fremover ❤️ Har også lurt på hvor mye man skal tåle, men har styrka meg med at jeg tror ikke man får mere enn det man kan klare fordi man er sterk nok selv om ting kan virke håpløst og urettferdig.
 
Jeg hadde absolutt ingen symptomer ved MA'en.

Stor klem til deg Alvea, kan ikke annet enn å håpe at blodet bare er en av de typiske blødningene man har i begynnelsen av et svangerskap <3
 
:( Jeg hadde bare mistet alle symptomer på 7+,fikk ikke ul og da bestemte å betale privat. Det var 2 fostersekker uten liv. Jeg ser at det er veldig forskjellige rutiner når det gjelder SAer,jeg hadde 3 SAer,en senabort uke 22 og siste var MA og det ble hjelp med 5 ultralyder fra uke 6 til uke 12 i siste svangerskap,er 28+2 idag. Jeg ser at noen andre får tettere oppfølging etter 'bare' en SA og andre må kjempe får å få noe ekstra etter 3 :( Stor klem til deg!
 
:HeartbigredSå trist. Håper du får støtte og skikkelig hjelp videre. Tullete at du ikke fikk henvisning til UL. Hadde vurdert å bytte fastlege etter noe sånt.

Stor klem.
 
Takk for gode ord dere ❤️ Blødningen ga seg like fort som den kom i går, og har ikke sett noe mer til den annet enn bittelitt i dagtidlig.. Forstår ingenting, men heldigvis skal vi på ul i morgen (rutine pga ivf) så får vi se hvordan ståa er :nailbiting:
 
krysser fingrene for at dette ikke er noe å bekymre seg over, og at alt er bra. Klem
 
Hadde ikke så mange symptomer på MA, litt brunlig spotting fra uke 13, men utviklingen hadde stoppet i uke 9, mange uker uten noe tegn på at det var noe galt.
 
Takk for gode ord dere ❤️ Blødningen ga seg like fort som den kom i går, og har ikke sett noe mer til den annet enn bittelitt i dagtidlig.. Forstår ingenting, men heldigvis skal vi på ul i morgen (rutine pga ivf) så får vi se hvordan ståa er :nailbiting:
Masse lykke til på ul i morgen! ❤️
Håper så inderlig at du ser et bankende hjerte ❤️
 
Takk for gode ord dere ❤️ Blødningen ga seg like fort som den kom i går, og har ikke sett noe mer til den annet enn bittelitt i dagtidlig.. Forstår ingenting, men heldigvis skal vi på ul i morgen (rutine pga ivf) så får vi se hvordan ståa er :nailbiting:
Masse lykke til på ultralyd i morgen, krysser fingre og tær for deg <3
 
Jeg er helt overbevist om at jeg har en MA. Er 7+4 idag, men har blødd svakt av og på, noen ganger lite og noen ganger mer siden 7+1. Det er definitivt ikke en SA, så da er siste alternativ MA. Var hos legen på fredag men fikk ikke henvisning til ul til tross for historien vår med en SA og en exu på bare noen mnd..
Jeg blødde litt under sist svangerskap, samt hadde smerter, men alt var bra. Det er helt normalt å blø når man er gravid. Håper alt er i orden! Stor klem!
 
Har helt glemt å oppdatere denne tråden! Det var heldigvis ikke en MA, og vi fikk se liv på tul 7+6 ❤️ Nå er jeg 11+1 og alt er (forhåpentligvis) akkurat slik det skal ❤️
 
Har helt glemt å oppdatere denne tråden! Det var heldigvis ikke en MA, og vi fikk se liv på tul 7+6 ❤️ Nå er jeg 11+1 og alt er (forhåpentligvis) akkurat slik det skal ❤️
Å, det var godt å høre ❤️ Lykke til videre!
 
Back
Topp