Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er det mulig at det blir tvillinger/trillinger/firlinger?Samboeren min er ikke bf siden det er donor,og det blir mitt barn,så han er nøytalHan er glad på mine vegne da
![]()
er det mulig at det blir tvillinger/trillinger/firlinger?
så spennendeSjansen er jo der,men inseminasjonen var litt som det som skjer når man har sex(på en måte...).. Hadde ikke noe uttak,de passet på at jeg hadde hatt el og at slimet i livmora så fint ut,og så sprøyta de sæden oppi meg. Kort forklartMen skal ha tidlig ul for å sjekke
![]()
så spennendegleder meg til å høre hvordan det går videre.
Men, hvorfor blir det ikke DERES barn, selv om det er donor? Dere er da sammen om det likevel, og ønsket det sammen, vil jeg tro?
Nå blir han jo ikke "pater est" siden dere ikke er gift, men det er nå vel vanlig at man også for donorbarn oppgir sin parnter som barnefar likevel?
Eller, har du blitt gravid "på egen hånd" fordi han ikke ville??? Ellers ER det jo deres felles valg, forsøk og barn, vel?
Men han blir jo pappa?Samboeren min er ikke bf siden det er donor,og det blir mitt barn,så han er nøytalHan er glad på mine vegne da
![]()
Men han blir jo pappa?
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
Samboeren min er ikke bf siden det er donor,og det blir mitt barn,så han er nøytalHan er glad på mine vegne da
![]()
skal dere ikke oppfostre barnet sammen? han blir vel far til bare sånn utenom på papiret?