Hvordan var pappaens reaksjon?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvordan reagerte din kjære da han fikk vite at du var gravid?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Vi leste av testen sammen, og så fikk jeg et kyss. Vi skal bli trebarnsforeldre!

Samboeren min er ikke bf siden det er donor,og det blir mitt barn,så han er nøytal :) Han er glad på mine vegne da :)

ååh.. på et nesten ikke forsøk.. Jeg kjenner meg veldig glad sa han... Jeg la den digitale testen på lommeboka hans før jeg dro på jobb :)

er det mulig at det blir tvillinger/trillinger/firlinger?

Sjansen er jo der,men inseminasjonen var litt som det som skjer når man har sex(på en måte...).. Hadde ikke noe uttak,de passet på at jeg hadde hatt el og at slimet i livmora så fint ut,og så sprøyta de sæden oppi meg. Kort forklart ;) Men skal ha tidlig ul for å sjekke :)

Sjansen er jo der,men inseminasjonen var litt som det som skjer når man har sex(på en måte...).. Hadde ikke noe uttak,de passet på at jeg hadde hatt el og at slimet i livmora så fint ut,og så sprøyta de sæden oppi meg. Kort forklart ;) Men skal ha tidlig ul for å sjekke :)
så spennende :) gleder meg til å høre hvordan det går videre.

Men, hvorfor blir det ikke DERES barn, selv om det er donor? Dere er da sammen om det likevel, og ønsket det sammen, vil jeg tro?

Nå blir han jo ikke "pater est" siden dere ikke er gift, men det er nå vel vanlig at man også for donorbarn oppgir sin parnter som barnefar likevel?

Eller, har du blitt gravid "på egen hånd" fordi han ikke ville??? Ellers ER det jo deres felles valg, forsøk og barn, vel?

Kjenner jeg lurer på mye av det Sara lurer på!!;)

Her ble jeg sjokka og forfjamset av den positive testen. Mannen ble overlykkelig!! Positiv test på bursdagen hans, beste bursdaggaven EVER i følge han selv. Han var ikke like babysjuk med de to første, merkelige greier :rolleyes:

Men, hvorfor blir det ikke DERES barn, selv om det er donor? Dere er da sammen om det likevel, og ønsket det sammen, vil jeg tro?

Nå blir han jo ikke "pater est" siden dere ikke er gift, men det er nå vel vanlig at man også for donorbarn oppgir sin parnter som barnefar likevel?

Eller, har du blitt gravid "på egen hånd" fordi han ikke ville??? Ellers ER det jo deres felles valg, forsøk og barn, vel?

Han støtter meg i at jeg vil ha flere barn,men det blir mitt/mine barn. Jeg ble gravid "på egen hånd",men han visste det. Har ikke gått bak ryggen hans ;)
På fødelsattesten så blir det bare meg som står som forelder. Med mindre han endrer mening i løpet av svangerskapet ;)

Ahh, ok.

En meget uvanlig løsning, altså. men greit det, det er deres familie, så om det fungerer for dere, så er det jo ingenting som er bedre enn det.

Jeg ble ganske sjokkert når jeg fant ut at jeg ble gravid(på p-pillen) så var ganske nervøs når jeg skulle si det til bf, men han ble kjempe glad. Ble helt overrasket, men kjempe kjekt at han ble så glad :)

Jeg ble redd, usikker og glad pga at det kun var 7 mnd siden forgie keisersnitt. Vi ble rådet av sykehuset til å vente i minimum et år før jeg ble gravid igjen pga svakt arrvev i livmora. Mannen min ble så jublende glad at han begynte å gråte, også lo vi litt før vi ringte legen å spurte om dette ble å gå bra. Det gjør det heldigvis men det blir nytt ks :D :)

Back
Topp