Hvordan var pappaen

Han var fantastisk:) tørket spy, hentet vann, støttet meg, holdt meg "fast" under press riene! Og han har egentlig sykehusangst!! Han blir svimmel og kvalm av alt som har med kroppen og gjøre! Tror han er helbredet no:)

Sent from my iPad using BV Forum

Han var helt eksemplarisk. Hadde ikke satt noen forventninger til hvordan han kom til å være, men uansett så gjorde han absolutt alt riktig..! ♥

Jonas ble født 03/02-14 kl. 22.25 ~ 3625g, 50cm og 36cm rundt hodet ♥

• Liker
Reactions: BMC
Jeg gruet meg sååå til fødsel, for var redd han skulle skuffe meg, med mas, flying etter mat, han ville prøve lystgass osv. Men han var helt utrolig! Han skrøt av meg hele tiden, og fortalte hvor vondt han synes det var at jeg hadde så vondt uten at han fikk gjort noe :( han ga meg en hånd å klemme på, kyss i panna, kalde kluter og trygge armer å henge i når jeg sto å hadde rie. Ikke nok med det, så fikk jeg også tillatelse til å bite han hvis jeg trengte det xD stakkar mann, ville bare hjelpe meg <3 han testet heller ikke lystgassen, men hjalp meg med den under pressriene :) jeg har fått så mye ekstra respekt og kjærlighet for den mannen etter fødselen! :) han er den beste mannen jeg kan tenke meg ! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Far her var helt fantastisk fra første stund. Ble VELDIG stressa da vannet gikk. Men satt tålmodig ved siden av meg på føden igjennom hele natta og venta på action(noe som ikke skjedde). Måtte jage han hjem på morgenen da riene uteble, slik at han skulle få sovet litt.
Og når fødselen startet og endte i hastesnitt var han rolig og støttende. Holdt hånden min gjennom hele inngrepet da han visste jeg var nervøs. :) drømmemann å ha med seg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg la nesten ikke merke til at han var der ;) sendte han på jobb på morgenen, beordret han hjem etter en time. Han har en times kjørevei hjem fra jobb, beordret han i dusjen mens jeg gikk rundt og pustet så godt jeg kunne. Han 1,5 t å kjøre til sykehuset, så ble sjekket av jm før vi dro til sykehuset. 7cm åpen, 1,5 time å kjøre; endte med ambulanse gitt.. Han rakk ca 20 min av fødselen, da var det veldig intenst, så registrerte egentlig ingen andre ennmeg selv og min egen pusting ;) stakkars mann, syns fajisk mest synd på han! Tror han var fantastisk, han maserte ryggen min litt hjemme hvertfall, og det var fantastisk! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere pratet med pappaen om fødselen? Vi hadde en prat om opplevelsen vår av fødselen. Han syntes det var helt jævlig. Han var lei seg for at han ikke kunne ta smerten ifra meg og avlaste meg litt. Han våkner våt av svette og i panikk etter å ha hatt mareritt om skriket jeg laga da jeg ble klipt for å få ut ungen. Det forstår jeg godt, for det var det vondeste jeg noen gang har opplevd. Han var en flink skuespiller under fødselen. Jeg ante ikke at han var redd eller noe. Han var så motiverende og god. Sa at jeg var flink, at han var stolt av meg og at jeg snart hadde jenta mi i armene mine, men måtte bare trykke litt til. Elsker min fantastiske mann og så ekstremt takknemlig for den gode støtten. :Heartbigred

Back
Topp