Hvordan var pappaen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
under fødselen? Var han slik du trodde han kom til å være?

Åja støttende å fantastisk kunne ikke vært bedre :) å det beste va å se han få tåra når han så jenta våres får første gang :) hadde en fantastisk fødsel for å si det sånn :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Veldig støttende og rolig, helt fantastisk i grunn! Ikke klart det uten hånda hans å klemme på! Regnet med han kom til å være god å ha, men var bekymret han ikke skulle være støttende nok under pressriene.. Kom aldri så langt, men tror han hadde vært fantastisk der og! Så glad forå ha han ved min side på operasjonsbordet!

Sist var han helt fantastisk! Tok alle signaler og var rolig og trygg. Godt å ha med en som kjenner en så godt! Regner med det bare er godt å ha han med denne gangen og! :)

Forrige gang var han super flink og var de for det jeg trengte og hjalp meg gjennom hver og en rie. Så takknemlig for det. Så håper han blir likedann denne gangen. Har egentlig ingen tvil om det:-)

Han nådde ikke fødselen, så jeg vet ikke. Han var helt fantastisk når han kom 25 minutter senere da, og fikk masse skrøyt av jordmoren og barnepleieren siden han sklei rett inn i rollen.

Men for å være helt ærlig tror jeg han hadde blitt litt traumatisert hvis han hadde vært med siden det var en ganske smertefull styrtfødsel.

Jepp!! :)
Støttende, rolig og avslappet..

Jepp helt perfekt:) Han ble litt dårlig under de værste riene før pressriene begynte. Ble helt blek,kaldsvetta og svimmel pga smertehelvete jeg var i. Så han måtte sette seg litt ;) Koselig å tenke på i ettertid på en måte :p

Min var helt fantastisk. Hadde ikle klart det uten han. Hadde en lang fødsel og han ordna med isbiter, vann, spykopp osv. Under press delen sto han over hodet mitt og kom med masse motiverende ord og gjorde det han kunne. Følte meg kjempe flink og at jeg ble sett hele tiden. Kunne ikke hatt det bedre, er veldig heldig føler jeg :)

• Liker
Reactions: BMC
Pappaen var like flink og støttende denne gangen som sist. Det er ingen jeg heller ville hatt med meg :-)

Tja, jeg hadde få forventninger til hvordan han skulle være. Fødselen var kommet så godt i gang når jeg kom til sykehuset at han fikk ikke sjansen til å gjøre så mye. Rommet var jo fult av jormødre, barnepleiere og lege, så ikke så lett å slippe til for han.

Min var helt fantastisk. Han var der for meg hele tiden og fikk meg til å føle meg sett og ivaretatt. Han takler dårlig spy, men holdt pussbeger for meg allikevel. Masserte ryggen min og hjalp meg opp/ned fra seng og på do og ga meg noe å støtte meg på og en hånd å holde i. Han var jo sinnsykt trøtt selv, men holdt det gående. Han var mer rolig enn jeg hadde trodd. Og mer aktiv enn jeg hadde trodd - hadde kanskje sett for meg at han hadde rygget et par skritt for å slippe jm til, men han var der ved meg hele tiden. Under keisersnittet satt han å pratet og strøk meg på pannen.

Min var helt fantastisk. Han var der for meg hele tiden og fikk meg til å føle meg sett og ivaretatt. Han takler dårlig spy, men holdt pussbeger for meg allikevel. Masserte ryggen min og hjalp meg opp/ned fra seng og på do og ga meg noe å støtte meg på og en hånd å holde i. Han var jo sinnsykt trøtt selv, men holdt det gående. Han var mer rolig enn jeg hadde trodd. Og mer aktiv enn jeg hadde trodd - hadde kanskje sett for meg at han hadde rygget et par skritt for å slippe jm til, men han var der ved meg hele tiden. Under keisersnittet satt han å pratet og strøk meg på pannen.
Hørtes ut som beskrivelse av min sin det :)

Mannen min var helt super! Kunne ikke klart det uten han. Han var heldig, da, siden både mamma og pappaen min kom å var med også. Mannen min holdt meg i hånda og tørket svette av meg hele tiden. Under åpningsriene var han så flink å gi meg appelsinjuice og kjeks. Når pressriene kom var han helt super og holdt motet mitt oppe. Jeg hadde lyst å gi opp, men han sa at jeg var den tøffeste dama han hadde møtt, og visste jeg hadde mer å gi. Det ga meg motivasjon og styrke. Elsker mannen min mye mer etter dette, dersom det er mulig. Føler meg nyforelska. :love7 Både i mannen min og i Mai-Eline. :Heartbigred

Var en veldig rolig og grei fødsel, så ikke så mye mannen trengte gjøre. Hente vann og mat og ellers skravle mellom riene. Når pressriene kom, enset jeg fælt lite annet enn smertene.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Her er vi og nyforelska igjen :)

Han var fantastisk :) eneste jeg husker jeg ble irritert over var at han i en periode var veldig "masete" på at jeg måtte få i meg vann. Jeg var litt kvalm så jeg ville egentlig ikke ha, men han stoppa når jeg kasta opp :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Han var fantastisk! Var der hele tiden og gjorde det jeg ba om, var ikke så mye jobb for han for jeg liker ikke at noen er borti meg eller noe når jeg har vondt... Men var godt å ha en hånd å klemme når det var vondt på det verste og han passet på at jeg drakk nok:) Og bare det at han var der sammen med meg ga meg en trygghet som var uvurderlig.

Back
Topp