Hvordan var natten?

jada, det har vi altid:)

Han ble lagt(av far da jeg var ute å trimma ræva:P ) kvart på ni, hadde da nettop fått mat. Så sov han til i fire tia-da var han litt uroli frem til ti på fem da han fikk mat, matinga tok bare 11 min denne gangen(før tok det fra 25-45 min). Så sto vi opp kl ni ca, men han fikk smokken i åtte tia tror jeg... :)

SLik er det stort sett hver kveld til morra:)

Natta har vert bra, men han ville ikkje sove i går kveld! Hylte på til eg tok han ut i stova til pappen igjen. Eg gjekk og la meg sjølv, så koste dei seg oppe. Han var fornøyd sålenge han fekk sitte i armkroken og sjå på tv ;) litt urovekkande tendensar!

Natta har vert bra, men han ville ikkje sove i går kveld! Hylte på til eg tok han ut i stova til pappen igjen. Eg gjekk og la meg sjølv, så koste dei seg oppe. Han var fornøyd sålenge han fekk sitte i armkroken og sjå på tv ;) litt urovekkande tendensar!

hehe, her liker han og å se tv:O men han blir ikk sint om han ikke får:P

Her sovna hu i 19.00-20.00 tida. Sov til 00.30. Ble bysset i søvn og sov til 04.30. Bysse igjen og sov til ca 07.00. Fikk mat kl 00.30, 04.45 og 09.00..
Er det lurt å begynne med litt grøt kanskje? Hun får både mm og mme på flaske.

Natta var prega av at alle er sjuke. Minsten er tett, og dermed litt sutrete, storebror våkna klokka kvart på seks og nekta å sova meir... Sambo hostar så heile huset ristar og eg skalv av feber.
Ikkje topp ti natt altså;)

Her sovna hu i 19.00-20.00 tida. Sov til 00.30. Ble bysset i søvn og sov til 04.30. Bysse igjen og sov til ca 07.00. Fikk mat kl 00.30, 04.45 og 09.00..
Er det lurt å begynne med litt grøt kanskje? Hun får både mm og mme på flaske.

Synes du hun spiser ofte på natta? Her i huset er det der en veldig god natt.. Ekstremt god. Sånn som har skjedd èn gang... :p

Han sovna ganske fort i går, rundt klokka 21. Sov en halv time, pupp. Sov to timer, pupp x2. Sov til 3-tia, pupp, sov til 6.11 og fikk mat igjen... Som oftest spiser han minst tre ganger mellom 21 og 9. På dagen spiser han ca annenhver time, men kun ett bryst av gangen, dag og natt.

Synes du hun spiser ofte på natta? Her i huset er det der en veldig god natt.. Ekstremt god. Sånn som har skjedd èn gang... :p

Han sovna ganske fort i går, rundt klokka 21. Sov en halv time, pupp. Sov to timer, pupp x2. Sov til 3-tia, pupp, sov til 6.11 og fikk mat igjen... Som oftest spiser han minst tre ganger mellom 21 og 9. På dagen spiser han ca annenhver time, men kun ett bryst av gangen, dag og natt.
Hihi- det er jo en god natt for oss også, men hu hadde en periode hvor hu sov fra kvelden og til 05.00 liksom, så syns liksom det var litt alright da..;)

Natta var prega av at alle er sjuke. Minsten er tett, og dermed litt sutrete, storebror våkna klokka kvart på seks og nekta å sova meir... Sambo hostar så heile huset ristar og eg skalv av feber.
Håper deee blir frisk fort, god bedring:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Lillebror sovna 19.30 i går (syns jeg å huske), og sov til 4. Amma i søvne:p så sto vi opp kl 7.30.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

God bedring til dere :)

Back
Topp