Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta har vert bra, men han ville ikkje sove i går kveld! Hylte på til eg tok han ut i stova til pappen igjen. Eg gjekk og la meg sjølv, så koste dei seg oppe. Han var fornøyd sålenge han fekk sitte i armkroken og sjå på tv litt urovekkande tendensar!
Her sovna hu i 19.00-20.00 tida. Sov til 00.30. Ble bysset i søvn og sov til 04.30. Bysse igjen og sov til ca 07.00. Fikk mat kl 00.30, 04.45 og 09.00..
Er det lurt å begynne med litt grøt kanskje? Hun får både mm og mme på flaske.
Hihi- det er jo en god natt for oss også, men hu hadde en periode hvor hu sov fra kvelden og til 05.00 liksom, så syns liksom det var litt alright da..Synes du hun spiser ofte på natta? Her i huset er det der en veldig god natt.. Ekstremt god. Sånn som har skjedd èn gang...
Han sovna ganske fort i går, rundt klokka 21. Sov en halv time, pupp. Sov to timer, pupp x2. Sov til 3-tia, pupp, sov til 6.11 og fikk mat igjen... Som oftest spiser han minst tre ganger mellom 21 og 9. På dagen spiser han ca annenhver time, men kun ett bryst av gangen, dag og natt.
Håper deee blir frisk fort, god bedringNatta var prega av at alle er sjuke. Minsten er tett, og dermed litt sutrete, storebror våkna klokka kvart på seks og nekta å sova meir... Sambo hostar så heile huset ristar og eg skalv av feber.
Ikkje topp ti natt altså
God bedring til dereNatta var prega av at alle er sjuke. Minsten er tett, og dermed litt sutrete, storebror våkna klokka kvart på seks og nekta å sova meir... Sambo hostar så heile huset ristar og eg skalv av feber.
Ikkje topp ti natt altså
Takk, alle er på bedringens veg bortsett fra meg no, så det går fint. Hatar når gutane er sjuke, at eg e sjuk gjere ingentingGod bedring til dere