Hvordan var juleaften? :D

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Min ble helt perfekt ! <3
Fikk alt jeg ønsket meg ++ og ting til meg og min kjære ! Spise tyttebær for første gang !

Fikk klær, smykker, parfyme og ull undertøy, manikyr sett og sjekk :-) + 500 kroner :-) vi fikk ting til leiligheten :-)

Fikk klær og voksi pose til babyen <3
Jeg fikk gravid smykke og navnebok + da jeg var liten bok og album i sølv til babyen etter hvert :-)
Vi hadde to gaver til nurket selv og <3
Hentesett - vindtett jakke og sokker.
Og en Donald rangle :D

Min kjære fikk ett spill til Wii som vi kan spille sammen og personlig gave hvor det sto i love you på puten og vår første jul i en pynte ting :-)

Jeg fikk perle sett med smykke og øredobber av han :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Som en helt vanelig dag

Når man ikke har sovet så mye på 1 mnd pga et stk vrang å usikker jentunge, å blir man tappet for alt.
Fikk det jeg kunne tenke meg av gubben så det var jo kjekt,

Men ellers så var det ikke noe julestemning for meg i år. vil bare sovem men kan ikke det heller, fo da skriker jentungen seg ihjæl, bare jeg går på do,,,

Som en helt vanelig dag

Når man ikke har sovet så mye på 1 mnd pga et stk vrang å usikker jentunge, å blir man tappet for alt.
Fikk det jeg kunne tenke meg av gubben så det var jo kjekt,

Men ellers så var det ikke noe julestemning for meg i år. vil bare sovem men kan ikke det heller, fo da skriker jentungen seg ihjæl, bare jeg går på do,,,
Så trist å høre :-( håper du får det bedre neste år :-) gammel er datteren din? :-)

Ble en flott feiring med familien, maten ble super, ungene ble veldig glad for gavene og la seg med et smil. :)

begynte ikke så bra, siden jeg hadde en liten blødning og vondt i magen....
en utover kvelden ble det litt bedre så klarte å glemme det litt :)

kjempegod mat, og hyggelig kveld med familien..
fikk en gave av lillesøster som jeg nesten begynte å grine av, fikk to par converse sko, så søte små de var :)
og av mamsen og papsen fikk vi begge to en pakke hver hvor det sto to som gleder seg kjempe mye til sommeren, og i de pakkene var det hvit body, nydelige sokker hvor det sto <3 mom/dad and me og og badehåndkle med hette i rosa og blått samme med helseteppet en av hver, søtt :)
så nå er det å se hvilkne kjønn som viser seg å være i magen...tenk så gøy å få en av hver :)

Julen vår ble avlyst med febersjuk unge. Så vi hasta en jul hjemme i stua med lillebroren min og sambo og ungen. Jeg har aldri laga julemiddag, så vi fikk ikke spist før kl halv ni. Jentungen sov et parr timer før middag, og kosa seg med gavene. Vi voksene fikk ikke mange gavene men snuppa kosa seg masse med alle sine! Jeg har fortsatt vondt i hele kroppen pga at jeg har stressa som en stut, men d er min egen feil. :)

Ikke bra :-( men bra dere fikk noen ting til babyene da :-) og koste dere :-)

Huff :-( men bra gjennomført reserve plan og at dere koset dere :-)

Fryktelig slitsom. 5 barn og 5 voksne. Var de 2 minste barna som oppførte seg best. Tenåringene kunne du fått gratis av meg.
Ellers ble maten perfekt( laget av undertegnede), gavene til mine 2 små var midt i blinken og når kvelden kom så var jeg fornøyd når selskapet dro hjem :happy093 Neste år skal vi ha en rolig feiring med oldeforeldrene til barna, mine 3 (regner med lillevennimagen), gubben og meg.

Denne julefeiringen tar jeg ikke en gang til :angry7

Fryktelig slitsom. 5 barn og 5 voksne. Var de 2 minste barna som oppførte seg best. Tenåringene kunne du fått gratis av meg.
Ellers ble maten perfekt( laget av undertegnede), gavene til mine 2 små var midt i blinken og når kvelden kom så var jeg fornøyd når selskapet dro hjem :happy093 Neste år skal vi ha en rolig feiring med oldeforeldrene til barna, mine 3 (regner med lillevennimagen), gubben og meg.

Denne julefeiringen tar jeg ikke en gang til :angry7
Høres slitsomt ut :-( håper det blir bedre neste år :-)

Så trist å høre :-( håper du får det bedre neste år :) gammel er datteren din? :)

Vesla blir 2 år neste mnd, vrt litt bedre i dag, å ho sover i egen seng nå, krysser fingre for at det fortsetter utover kvelden/natta

Back
Topp