Hvordan var julaften?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Ja, hvordan var julaften frøkner? Hadde dere det koselig? fikk dere mye fint?[:D]Kom gjerne med bilder!!
Jeg koste meg glugg i hjel med mine to, til tross for sykdom og jobb! Fikk også utrolig mye fint. Blir jo helt overveldet av alle gavene, spesielt til lillemor[:D][:-]

Har lagt ut litt bilder og sånt på bloggen om noen vil se, bare å trykke [link=http://www.mariazlilleverden.blogg.no]HER[/link][:D]

Nå er det bare 40 minutter til jeg er ferdig på jobb, og det skal bli så fantastisk deilig. Har aldri lengtet sånn etter senga mi før[8D]
Ha en fin 1. juledag alle sammen![:D]

Vi hadde en kjempe koselig kveld :) Koset oss med mye god mat og hyggelig selskap [:)]  Satt i en del timer å åpnet julegaver i år [8D]  Førnøyde med gavene er vi [:D][:D]

Kos dere alle sammen [;)]

Kjempe koselig julaften [:)] Ble ikke så mange bilder herfra gitt, regner med jeg tar det igjen neste år når jeg har en småttis å ta bilde av itillegg ;)

http://flyflax.blogspot.com/2010/12/christmas-2010.html

Det så da koselig ut det!Fint bilde av hundene[:)]
tenkte å legge igjen en kommentar, men kunne ikke finne noen kommentarknap?![:-]

Det var en super koselig kveld hos svigers [:)]

Kvelden ble avsluttet med sambo som gikk på kne foran familien sin Så no e eg forlovet med verdens beste gutt [:)]

ORIGINAL: ~Mirabell~

tenkte å legge igjen en kommentar, men kunne ikke finne noen kommentarknap?![:-]

Exen til kjæresten var fin i en periode at hun la igjen kommentarer på hver eneste post så endte med å fjerne muligheten til å kommentere [8D] Det hadde til og med vært slutt mellom dem lenge før jeg i det hele tatt kom inn i bildet, og når hun fant ut jeg var gravid sendte hun han en mld med hvor lei seg og trist hun var siden hun trodde at "in the end" så ble det de to [8D]

ORIGINAL: Fly

ORIGINAL: ~Mirabell~

tenkte å legge igjen en kommentar, men kunne ikke finne noen kommentarknapp?![:-]

Exen til kjæresten var fin i en periode at hun la igjen kommentarer på hver eneste post så endte med å fjerne muligheten til å kommentere [8D] Det hadde til og med vært slutt mellom dem lenge før jeg i det hele tatt kom inn i bildet, og når hun fant ut jeg var gravid sendte hun han en mld med hvor lei seg og trist hun var siden hun trodde at "in the end" så ble det de to [8D]

Åja, hehe, da skjønner jeg. Du kan jo ha på sånn at du må godkjenne kommentarene på forhånd før du legger de ut da, men du må likevell lese de da[8D]

så koselige bilder :) ,og så fin blogg du har!!![:)]

Julaften var super kos her også... men nå var d godt å bare være oss tre etter en lang gårsdag med 17familiemedlemer hos mine foreldre![:)]

ORIGINAL: gledermeg88

Det var en super koselig kveld hos svigers [:)]

Kvelden ble avsluttet med sambo som gikk på kne foran familien sin Så no e eg forlovet med verdens beste gutt [:)]

så romlemantisk[:)]

ORIGINAL: Sofiesmamma

så koselige bilder :) ,og så fin blogg du har!!![:)]

Julaften var super kos her også... men nå var d godt å bare være oss tre etter en lang gårsdag med 17familiemedlemer hos mine foreldre![:)]

Takk for det! Skjønner godt at det var deilig ja! Jeg syns også det er godt å bare være oss tre, og ikke minst å bare være hjemme hos oss selv[8D]

julaften vår var vel ikke som den ksulle uten at jeg går i detaljer, vi feiret lille julaften. Julaften og 1 juledag jobbet jeg [:)] men var koslig å gjøre jul koslig for pasientene som ikke hadde sin familie tilstede[:)]

men var suuuper fornøyd med gavene! fikk så mange gavekort på ikea at nå blir det nytt spisetstue bord, stoler,vitrineskap og barstoler til det nye huset vårt[:D]
Tuppa mi fikk også helt fantastiske mengder med gaver, he he. vansklig for å komme gjennom alt![8D]

Julaften ble ikke helt som planlagt, men veldig koselig likevel! [:)]  Vi skulle egentlig til søstra mi med familie. Men, de stakkar tantebarna mine var syke alle sammen; den minste på 4,5 år orket ikke å åpne alle gavene sine engang, stakkar! Så, siden mamma ikke bør utsettes for smitte nå, feiret vi sammen med mamma og pappa. Det ble veldig koselig det og! [:)] Fikk masse fine gaver også! [:)]

Håper alle får ei fin romjul!! [:)]

Julaften var egentlig koselig den, men jeg slet litt med hormoner jeg!
Hele kvelden satt jeg nemlig og kjempet mot tårene....
Vil ikke gå i detalj, men var ikke den beste kvelden for meg akkurat....
Antar det ville være bagateller vanligvis da, hehe....

Back
Topp