Hvordan var frieriet deres?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg og samboeren min har vært kjærester i 7 år, og jeg syns jo at det snart er på tide at han går ned på kne og frir til meg. Han er ikke noe særlig romantisk av seg, men hvis han skal fri til meg så håper jeg at han gjør noe romantisk ut av det. Prøver å hinte til at jeg ønsker å bli fridd til da, men om det skjer i år, det tviler jeg på altså. Tror heller ikke at det skjer neste år. Vet ikke hva som gjør at han ikke vil fri ennå. Jeg er veldig spent da på når det kommer til å skje.

Hvor lenge hadde dere vært sammen før han fridde?

Hvordan var frieriet deres? Og hvor skjedde det? Var det sånn du hadde sett for deg? Var det romantisk?

Håper mange ønsker å svare her! :)

Jeg og samboeren min har vært kjærester i 7 år, og jeg syns jo at det snart er på tide at han går ned på kne og frir til meg. Han er ikke noe særlig romantisk av seg, men hvis han skal fri til meg så håper jeg at han gjør noe romantisk ut av det. Prøver å hinte til at jeg ønsker å bli fridd til da, men om det skjer i år, det tviler jeg på altså. Tror heller ikke at det skjer neste år. Vet ikke hva som gjør at han ikke vil fri ennå. Jeg er veldig spent da på når det kommer til å skje.

Hvor lenge hadde dere vært sammen før han fridde?

Hvordan var frieriet deres? Og hvor skjedde det? Var det sånn du hadde sett for deg? Var det romantisk?

Håper mange ønsker å svare her! :)

Har vært sammen i 8 år, han "fridde" den samme dagen vi kom hjem fra sykehuset etter lillemor ble født nå i april. Han hadde ingen ring eller noe som helst, men gjorde det spontant der og da når vi lå alle tre i senga sammen for første gang. Jeg synes det var veldig fint og koselig :) han sa han ville fri til meg en gang til senere med ring og alt, men når det blir vet jeg ikke enda :)

Har vært sammen i 8 år, han "fridde" den samme dagen vi kom hjem fra sykehuset etter lillemor ble født nå i april. Han hadde ingen ring eller noe som helst, men gjorde det spontant der og da når vi lå alle tre i senga sammen for første gang. Jeg synes det var veldig fint og koselig :) han sa han ville fri til meg en gang til senere med ring og alt, men når det blir vet jeg ikke enda :)
Så koselig! Gratulerer! :)

Vi var på ferie i Roma, han gikk ned på et kne og ga meg en utrolig fin ring.

Giftet oss i en fransk middelalderlandsby med alle våre venner og kjære et år senere..

Helt perfekt om jeg får si det selv :) :)

Han gikk ned på et kne og fridde på femårsdagen vår. Et år og to dager senere giftet vi oss. Det er ti år og tre unger siden nå. Fortsatt lykkelige sammen

Min har ikke fridd enda. Håper det skjer snart :angelic:

Han avsluttet takketalen i dåpen til sønnen vår med å gå ned på kne, da foran store deler av familien vår [emoji5] hadde vært sammen i 5 år [emoji5]
Vi hadde pratet litt om giftermål en periode før og vi visste begge at det var et spørsmål om når, ikke om [emoji5]

Kjenner meg igjen i din situasjon, var sammen i 7-8 år og venta på et frieri. Hadde sagt at jeg håpet det ble ultraromantisk og det var nok å legge lista litt vel høyt.. , så det skjedde ikke noe. Tok saken i egne hender og planla noe jeg selv syntes var romantisk. Fikk "selvfølgelig" som svar på spørsmålet om han ville gifte seg med meg og er lykkelig gift i dag.

Hadde vært sammen i 2 år før han fridde [emoji4] Sa han skulle vise meg en gapahuk han hadde bygd som barn på en øy ved hytta, men der var det piknikkurv, teppe og fleecepledd formet som et digert hjerte. Vil si at det var veldig romantisk[emoji7][emoji7][emoji173]

Hadde vært sammen i 1.5 år når han fridde. Jeg hadde bursdag og han kom med gave. Alle 70s show dvdene [emoji7] Så gikk han rett på soverommet. Javel? Så fulgte jo etter for å si tusen takk da. Og da ga meg boksen med ringen og bare smilte.

Jeg sa han var nødt å si det. Ellers gjaldt det ikke [emoji14]

Så han sa da sånn småflau Vil fu gifte deg med meg?

Jeg lo og sa ja [emoji14]

Ikke noe romantisk egentlig. Men det er slik han er da :)

Gifta oss 6 mnd etter.

Vi hadde vært sammen i 4 år før han fridde. Han ville vi skulle prøve å bo sammen litt først og.
Han bestilte sushi og dessert hjem til oss, satte på en god film. Jeg visste d kom, da han hadde vært nervøs hele uka [emoji23] Så gikk han ned på et kne å spurte og viste ringen. Helt enkelt, ingen lange taler. Jeg sa selvfølgelig ja. Var et slikt frieri jeg ønska meg, rolig, romantisk og bare oss to[emoji173]️ to år etterpå er vi fremdeles forlovet og blitt foreldre [emoji12]

Frir mannfolkene deres altså? :o Vi har vært sammen i litt over 2 år nå og har jo en sønn sammen på 19 mnd. I begynnelsen sa han at han ALDRI skulle gifte seg. Nå plutselig har han spurt pappaen min om tillatelse til å gifte seg med meg :p Noe som var ganske så morsomt egentlig, men det har litt med familien min å gjøre. Han har spurt i forbifarten om vi skal gifte oss, jeg ler og sier jo, klart vi må det! Noe mer enn det tror jeg ikke kommer til å skje. Vi er ikke forlovet eller noe heller :)

Back
Topp