Hvordan var forsamtalen?

MissSunshine

Betatt av forumet
Hva skjedde på forsamtalen? Hva ble dere spurt om, og hvilke undersøkelser ble gjort? Innvendig UL? Blodprøver?

Vi skal inn til samtale i neste uke, men har enda ikke fått info fra sykehuset pga vi fikk beskjed om fremskyndet time i går[:)]

Hei

Når vi var på forsamtale ifjor ble det ikke utført noen undersøkelser. Man er der med 2-4 andre par og får generell info om de forskjellige preparatene og hva man skal igjennom de neste månedene av en sykepleier.

I tillegg får man en innføring av en bioingeniør som forteller om selve uttaket/befruktningen/innsettingen.

/JT

Dette er den første samtalen man har med sykehuset? Hvor lenge varte den samtalen ca.? Mye man tenker på ja =) Føler det som litt uvirkelig at vi endelig skal få hjelp! Hehe, har jo lengta så lenge =)

Det tok vel ca 4-5 timer med omvisningen på IVF-seksjonen. Når jeg tenker meg om, så ble faktisk kona undersøkt. Glemte det i farta. Det var derfor det tok så lang tid. Vi var det siste paret inn til denne undersøkelsen.

Oppmøte var klokka 09:00 og hun måtte ta blodprøver før 08:30 tror jeg. Så var det infoen og undersøkelsen klokka 13:30. Det ble en laaaang dag til slutt, men med et lykkelig utfall da:)

Back
Topp