Hvordan var formen din like etter fødselen?

En tråd i 'Februar 2018' startet av Forumansvarlig Tamara, 4 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Var du i superform etter fødselen? Eller føltes det ut som du hadde blitt kjørt over med en gravemaskin?? :p
    Eller noe midt i mellom?

2. HJT Glad i forumet Snøkrystallene2021❄️

Jeg var i overraskende god form! Måtte ikke
    sy noen ting, og var bare så lettet og høy på livet for at fødselen hadde gått bra :) men måtte tisse ganske kjapt etterpå på føden, og besvimte i armene til jordmor mens hun hjalp meg på do. Så var nok litt sliten ;)

3. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Overraskende god form[emoji4]

4. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Fødte i går morges, og må si at formen har vært veldig god [emoji4] litt sliten og litt mørbanka (stor gutt på 4,9 kg), men har likevel følt meg bra [emoji4]

• Liker Liker x 2
  5. Lyanna Elsker forumet Desemberskattene 2014 Febbisbebbis'18

Jeg hadde litt problemer med å holde meg oppreist og måtte trilles i rullestol fra fødeloftet til barselhotellet [emoji85] det var nok en blanding av mangel på søvn, utmattelse etter fødsel og blodtapet, men varte heldigvis bare første døgnet [emoji4]

6. Lilleknøtt Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Formen etter fødsel hadde vært helt topp hadde det ikke vært for at jeg brakk halebeinet. Så j.... vondt. [emoji22]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Urflisa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Febbisbebbis'18

Overraskende bra! Mye bedre nå enn første gangen [emoji16]

• Liker Liker x 1
  8. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Auu..det hørtes vondt ut [emoji22] Vil det gro av seg selv etterhvert?

9. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg var sliten, men ellers i veldig god form etter fødselen. Syntes dagene på barsel var deilige, ble mye mer sliten når jeg kom hjem til de to andre barna og hverdagen.

10. Lilleknøtt Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Brakk det under fødselen med storesøstra også. Det er skikkelig vondt å sitte så må sitte på hemoridepute. Også ubehagelig å stå og gå mye. Blir derfor mye ligging. Det blir bedre etterhvert. Men må beregne ubehag ved sitting i lang tid. Harde stoler og benker var vondt i nesten 2 år sist. [emoji15]

11. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Ånei, så lenge! Føler virkelig med deg [emoji173]️

12. Lilleknøtt Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Helt tydelig at fødsel+meg= brekt halebein. Så blir vel akkurat samme driten neste gang også.

13. Riita22 Flørter med forumet

Følte meg fin helt til jeg skulle opp og på do. Viste seg at jeg hadde mistet ca 1 liter blod og besvimte på do[emoji85] fikk ikke lov til å reise meg alene i ca 12 timer, så måtte ha hjelp til alt. Men blodprosenten steg fort igjen heldigvis og nå merker jeg bare at jeg er en del mer sliten enn forrige gang.

14. MissSiddis Forelsket i forumet

Overraskende bra:) Super rask fødsel med halvtime med rier og 5 press. Myyye bedre enn forrige og etter fødselen klarte jeg faktisk å dusje og drikke kaffi og delta i besøkene som kom,så det var herlig:)

15. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Slettes ikke verst. Kom meg på beina og fikk dusjet :D

16. Lusilia Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Følte meg veldig mørbanket og klarte ikke sitte på godt over et døgn. Lille stod feil til, og presset i ryggen min,så det var nok grunnen. Mye sliten, så tok det veldig med ro første 2 ukene.
    Var ute og trillet dag 4 med førstemann og var i toppform. Det resulterte i et meget smertefullt underliv, og grønnsåpebad. Det unngikk jeg denne gangen, men føler jeg har mer plager etter fødsel denne gang. Kanskje ikke så rart når man er 7 år eldre:wtf:

17. LeneB Forumet er livet Marsboere 2020 Oktoberskatter 2014

Tipp topp tommel opp! [emoji7] heeelt supert rett etterpå [emoji173]️[emoji106]

18. Lillepilletrilleapril Forelsket i forumet

Ganske Ok, men måtte ha kateter i to døgn, noe som reduserer hvor fresh og energisk man kan føle seg.

19. Troikaen Glad i forumet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Var så heldig at jeg måtte ikke sy noe og blødde minimalt. Så formen var veldig bra.

20. Mrs.B Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 Febbisbebbis'18

Formen var ikke så verst egentlig, det verste var egentlig søvnmangel siden det gikk 36 timer fra vannet gikk til han var ute og uten søvn pga smertene. Måtte sy men det har gått overraskende bra, har greidd meg selv hele tiden

Del denne siden