Hvordan var fødsel nr 4?

Ganske lik nr 2 og 3 , men tok litt lengre tid. Nr 1 tok 3 timer, nr 2 og og 3 tok 1 time og nr 4 tok 2 timer. I flg jordmor er visst det ganske vanlig at fjerde tar litt lengre tid, og i mitt tilfelle var det helt greit så rakk jeg frem til sykehuset:)

Ganske lik nr 2 og 3 , men tok litt lengre tid. Nr 1 tok 3 timer, nr 2 og og 3 tok 1 time og nr 4 tok 2 timer. I flg jordmor er visst det ganske vanlig at fjerde tar litt lengre tid, og i mitt tilfelle var det helt greit så rakk jeg frem til sykehuset:)

Høres greit ut da nr 3 tok 1,5 time fra 3 cm. Å var alt for intens for min del :/

Nr 4 var den raskeste. 2,5 timer fra første rie til han var ute.

Nr fire var den raskeste, fra vannet gikk og riene startet til han var ute gikk det en og en halv time. Han var ute på tre min med pressrier (to press )
Alle mine fødsler har vært raske, men nr fire var ekstrem ;)

Kjenner jeg får litt angst for fødselen her... :-P
Nr. 1 var 22-23 timer med seig-pining,
Nr. 2 tok ca 3-5 timer, (litt ettersom hva man regner som rier)
Nr. 3 ble jeg indusert med drypp, tok 40 min. fra første rie til baby var ute.
Skal nr. 4 gå fortere, kommer jeg meg ikke på sykehuset... Bor 2 timer unna... Vil ikke føde i ambulansen....

Fødsel nr 4 var Drømmefødsel med stor D.
Både nr 1, 2 og 3 tok tid. Måtte ha drypp med alle og jordmor måtte ta vannet.
Med nr 4 våknet vi kl 2 på natta fordi den kommende storebroren våknet. Jeg gikk på toalettet og mannen gikk og la seg med han. Gikk tilbake til senga og sovnet.
Våknet litt før 5 av første rie. Dro på føden kl 7 og hadde da 6-7cm åpning. Presset en gang forsiktig og da gikk vannet og jeg fikk pressrier. Fikk da litt panikk og ble redd så jeg holdt igjen i ca 20 min,men da ville baby ut, og han var ute 08.21.

Back
Topp