Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha som å lese om meg selv det her. Jeg var ikke opprørsk i det hele tatt egentlig. Mine foreldre var ikke sånn kjempe strenge heller. Jeg fikk lov til mer enn storebroren min. Men jeg viste tidlig at jeg kunne ta ansvar og jeg fulgte alle regler, utenom da jeg begynte å røyke. Eller smakte alkohol. Men det holdt jeg skjult bra lengeJeg var noo ganske snill, men jeg har alltid hatt veldig respekt for mine foreldre, så jeg har aldri hatt behov for å være opprørsk. Mine foreldre har alltid vært snille og forståelsesfulle, men strenge. Det værste jeg gjorde var nok å begynne å røyke![]()
Jeg var snill og pliktoppfyllende, fant aldri på noe tull. Det resulterte i at jeg ikke ble sett. Spillte litt skuespill, skulte mine vonde følelser. Var litt sint til tider, tror mine foreldre var litt redd for det, ikke at jeg forstår det selv. De sa ja for ofte, jeg husker at jeg syntes det var vanskelig å ikke vite om jeg var en byrde eller ikke, av og til fikk jeg inntrykk av at de bare sa ja for å unngå krangel. Men hva er så farlig med en krangel? Hva er det som er problemet med at avkommet blir sint av å få et nei? Hva lærer man av å bare få ja? Mine foreldre hadde ikke råd til å gi oss hva vi ville ha til enhver tid, men de stilte opp. Var ikke bortskjemt, spurte ikke om mye. Jeg så selv feilen med å si ja ofte.
Ja ikke sant! Vi fikk bare beskjed om å være stille rundt matbordet om vi kranglet, lærte aldri å løse konflikter. Å si unnskyld er noe jeg har lært meg etter at jeg ble mamma. Det er ekkelt, men det må tilJeg tror man har godt av å krangle litt, slik lærer en å sette ord på følelser og kommuniserefor en krangel trenger ikke å være høylytt kjefting eller kasting av kopper
![]()