Hvordan var dine rier?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Altså, jeg våknet idag med mye menssmerter og murringer, og har hatt det gjennom hele dagen. Nedpress, måttet løpe på d o og tisse, hatt følelsen av å måtte nr2 i hele dag (var på do for en time siden, sorry detaljer) og luftsmertelignende smerter også.

De siste to timene har murringene tiltatt, og nå kommer de med 5-8 minutters mellomrom, men de blir skikkelig sterke og varer et minutt-halvannet. Men når de endelig gir seg (de bygger seg opp, blir kratige, og blir langsomt bedre) så er det en slags murring i magen i mellom dem. Må liksom puste meg gjennom dem.

Det kan ikke være rier sant? Skal man ikke ha perioder mellom dem der man ikke kjenner noe? Og skal man ikke få smerter i ryggen osv?

Jeg har aldri hatt rier før så jeg vet ikke. Er det maserier? Jeg har forestilt meg at rier gjør vondt i hele magen, i ryggen, og at de er så vonde at man ikke klarer å stå og omtrent griner :P

Tror ikke slimproppen har gått, ingen vannavgang, ikke noe blod. Bare disse smertene nederst i magen (under navlen og litt ute på sidene, under navlenivå).

Sniker litt fra oktober :)
Jeg har ikke hatt rier selv, men for meg høres det ut som at du kanskje burde ringe føden og spørre dem. Alt oppleves jo også forskjellig fra person til person. Jeg ville ringt å hørt - værtfall om det ikke gir seg :-) lykke til !

Ta en tlf til føden :) For meg høres d ut som det er starten på rier ja :) Mine varte bare rundt 50 sek lenge, og tror jeg hadde korte rier under fødselen å, ble ikke utholdelig vonde før etter vannavgang til meg :P

Jepp. 7cm åpning. Hjelpes jeg er dum :P
Hahaha! Skulle til å skrive at det høres ut som rier, men da har du altså funnet ut av det :p Lykke til eller gratulerer så mye! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

7cm åpning! Da er du kanskje i mål nå da? Håper resten har gått greit :)

Jepp. 7cm åpning. Hjelpes jeg er dum :p
er ikke så lett å vite ;) Jeg blir usikker hver gang jeg begynner å få murringer om jeg skal begynne å ringe rundt, og jeg har født 2 ganger før :p Men har gitt seg så ikke fått noen bomtur enda ;)

Ca et døgn siden riene startet. Surrealistisk!
Verdens beste belønning..
Men kan ikke tro at jeg ikke trodde det var rier :P

Back
Topp