Hvordan var din syklus etter MA?

Mille32

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Hei,

Jeg tok cytotec 9.mars. Fryktelig vondt og blødninger i 3,5 uke etterpå.
Etter 3 dager med tørke der nede kom TR og tok med seg restende etter aborten. Jeg var strålende fornøyd med å komme rett inn i syklusen min igjen :D

Nå er jeg ikke så fornøyd lenger! Jeg skulle hatt mensen 4.mai, men den har fremdeles ikke kommet :hungover: Fikk noe brunt utflod sist uke i 4 dager, men det var nok å bruke truseinnlegg.

Jeg har selvsagt ikke testet etter EL før jeg skulle ha en pause etter to spontanaborter i år.. Angrer veldig på den pausen nå, for det stresser meg å ikke få TR på bestilling :hilarious: Jeg skal til Haugesund neste uke på forsamtale til IVF behandling og jeg har så lite lyst å si at jeg ikke har kontroll på syklusen :oops:

Hvordan var deres første sykluser etter MA?
 
Jeg har også hatt en del krøll etter MA. Hadde MA med cytotec 19 desember. Blødde i 2,5 uke før det stoppet opp en uke, for så å begynne å blø igjen. Trodde jeg hadde fått mensen da, men blødningen varte og varte i flere uker. Ble påvist rester på ultralyd og ble gjort utskraping 4 februar. Fikk eggløsning 10 dager etter utskrapingen og ble gravid, men dette endte også i MA i uke 8. Utskraping 4 april og på nytt 17 april da det ennå en gang ble påvist rester. Fikk eggløsning 12 dager etter siste utskraping og ny mens 13 dager etter der. Så håper virkelig jeg er tilbake i normal rytme nå. Har tidligere hatt sykluser på 32-33 dager.
 
Samme her, bare krøll...
Påvist MA 2.mars, Cyotec 5.mars.blødde litt under 2 uker. 6 uker etter tablettene fikk jeg TR. Skulle hatt TR 17.mai, men fortsatt ikke skjedd noe, ikke gravid heller... Begynte å spotte litt i dag, så håper på at det er TR.
Ønsker meg også veldig rett tilbake inn i syklusen :wacky:
 
Samme her, bare krøll...
Påvist MA 2.mars, Cyotec 5.mars.blødde litt under 2 uker. 6 uker etter tablettene fikk jeg TR. Skulle hatt TR 17.mai, men fortsatt ikke skjedd noe, ikke gravid heller... Begynte å spotte litt i dag, så håper på at det er TR.
Ønsker meg også veldig rett tilbake inn i syklusen :wacky:

Baah, det er så kjedelig me tullete syklus når man vil bli gravid.. Trooor jeg har hatt mensen nå, men det varte to dager, så gudene vet hva det var :p
Spent på om jeg er tilbake i syklus nå og EL kommer som forventet!
 
Baah, det er så kjedelig me tullete syklus når man vil bli gravid.. Trooor jeg har hatt mensen nå, men det varte to dager, så gudene vet hva det var :p
Spent på om jeg er tilbake i syklus nå og EL kommer som forventet!

Er så frustrerte hvordan denne kroppen er laget noen ganger :p
Når neste TR er over skal jeg teste etter EL, har ikke pleid å gjøre det, men nå er det jo umulig å vite når den kommer :hilarious:
 
Joiner den frustrerte klubben. Litt over fire uker siden Cytotec, så jeg skal ikke klage altfor mye, det er bare så utrolig kjedelig å bruke tid på dette.
 
Jeg blødde i et par uker etter cytotek, fikk mensen 5 uker etter der igjen. Så 21 dager før mens igjeb, ingen av disse to hadde jeg eggløsning. Neste syklus var på 23 dager og forrige på 28 dager. Har egentlig 27dagers syklus og virker som at jeg er nesten der igjen nå siden jeg fikk eggløsning på dag 14.
Her har det vært mye rot rett og slett, hadde positive graviditetstester i 5uker etterpå selv om jeg var på kontroll etter 2 uker og de så at det ikke var rester igjen:(
 
Krøll her også... påvist MA 14.2., Cytotek to dager etter, blødde i to uker etterpå. Negativ g-test fire uker etter Cytotek, og mensen dagen etter det igjen. Var veldig fornøyd med utviklingen på det tidspunktet, men så blødde jeg i nesten 6 uker :smiley-angry003 stort sett sterke blødninger, mye mer enn hva jeg er vant til fra vanlig mens. Deretter to uker pause, så nye blødninger i fire dager. Før MA hadde jeg 28 dagers syklus.

Egentlig ganske lei av å prøve, hadde vi vært litt yngre hadde vi nok tatt oss en god pause ;)
 
Hadde utskraping og blødde en god del noen uker. De første månedene var syklusen et par dager lenger, men så gikk den tilbake til normalen.
 
Back
Topp