Hvordan var din første mens etter abort?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Det er nå 5 1/2 uke siden utskrapning. jeg har vært hos gynekolog i ettertid som fant litt rester, men var veldig lite. Ikke spotta eller noe siden utskrapning. Sist uke hadde jeg intense menssmerter og hadde sort blod i 3 dager. Så tenkte mensen kom. Har ikke hatt noe siden det. Kan det tenkes at jeg hadde mensen da?
Gynekologene på sykehuset sa det ville ta 4-6 uker før jeg fikk mensen etter en utskrapning.
 
Hadde mens i bare 3 dager etter abort. Gyn var sikker på at det var mens da det så ut som rødt friskt blod
 
Hadde medisinsk abort og ikke utskrapning, men lørdag var det 4 uker siden første tablett (4 uker siden i dag at jeg tok cytotec og blødningen startet). Lørdag begynte jeg å blø og hadde litt menssmerter. I dag er det helt over. Blødde etter aborten i nesten to uker, etter det har jeg ikke blødd før nå. Det var dog friskt blod og ikke svart som hos deg… men jeg tror dette var mensen hos meg
 
Min første mens kom 6 uker etter spontanaborten. Den var veldig heavy..den var faktisk vondere enn de jeg bruker å ha.
 
Jeg har pcos og uregelmessige blødninger, men etter siste sa, hadde jeg over 100 dager uten mens. Når den kom neste gang da, så var den veldig veldig kraftig og ganske vond.. Men etter den blødningsperioden så prøvde vi igjen, og nå er jeg 15+2 på vei! Så langt har jeg aldri kommet før :Heartpink
 
Jeg har pcos og uregelmessige blødninger, men etter siste sa, hadde jeg over 100 dager uten mens. Når den kom neste gang da, så var den veldig veldig kraftig og ganske vond.. Men etter den blødningsperioden så prøvde vi igjen, og nå er jeg 15+2 på vei! Så langt har jeg aldri kommet før :Heartpink
Gratulerer så mye med graviditeten! :Heartbigred :) Jeg hadde min tredje abort i januar. Er på første syklus nå etter abortsyklusen. Prøver ikke denne PP, skal prøve neste PP og da ta Letrozol og ovitrelle for å booste egget. Vi har blitt gravide 3 ganger på 1 år, men mistet. Så håper det funker. Fikk mensen etter SA nøyaktig 6 uker etterpå.
 
Gratulerer så mye med graviditeten! :Heartbigred :) Jeg hadde min tredje abort i januar. Er på første syklus nå etter abortsyklusen. Prøver ikke denne PP, skal prøve neste PP og da ta Letrozol og ovitrelle for å booste egget. Vi har blitt gravide 3 ganger på 1 år, men mistet. Så håper det funker. Fikk mensen etter SA nøyaktig 6 uker etterpå.
Tusen takk :Heartpink vi prøvde med letrozol denne gangen, har ikke prøvd det andre, menjeg krysser alt for at det vil fungere for dere nå neste gang dere prøver:Heartpink
 
Back
Topp