Min var drømme fødsel <3 litt over 2 timer ingen smertrlindring! Herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I like hihiEt smertehelvete i altfor mange timer og endte i styrtgråt når jeg var ferdig fordi jeg hadde overlevd! "Men kan godt gjøre det igjen!" Den klassiske
Høres ut som en fin opplevelseDen kvelden det begynte hadde mannen lagt seg før meg, og når jeg kom inn i sengen sov han. Med engang jeg la meg ned, begynte det, først tenkte jeg at det var kraftige kynnere. Det skjønte jeg raskt at det ikke var, så jeg vekket mannen Han bare, " tøys, du har sagt du skal føde i 2 uker nå" haha!! Når det begynte var kl. 00.30.
Det tok seg raskt opp, og vi ringte kk. De ba meg gå hjemme lengst mulig. Så fikk jeg enda vondere, og ringte igjen. Da fikk jeg beskjed om å gå i dusjen, det ville lindre smertene. I dusjen falt jeg nærmest sammen og mannen måtte hjelpe meg ut av, tørke meg og inn i sengen. Så ringte han til kk igjen og vi kjørte avgårde. Når jeg kom opp hadde jeg 6cm!!
Kom raskt opp i badekaret. Det syns jeg var lindrende. Kunne også føde i badekaret, men det var jeg i grunnen lite lysten på.
Jeg begynte å presse stående på kanten av sengen på knærne, men kom etterhvert opp i sengen. Jeg skrek veldig under hele fødselen, og mannen sa at neste gang blir det å ta med hørselvern hahah...
Veslegutt var ute 06.08
Ingen smertelindring og en fin fødsel
Høres ut som en fin opplevelse