Hvordan var din fødsel?

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Min var drømme fødsel <3 litt over 2 timer :) ingen smertrlindring! Herlig :)

Et smertehelvete i altfor mange timer og endte i styrtgråt når jeg var ferdig fordi jeg hadde overlevd! :P "Men kan godt gjøre det igjen!" Den klassiske :P ;)

Et smertehelvete i altfor mange timer og endte i styrtgråt når jeg var ferdig fordi jeg hadde overlevd! :P "Men kan godt gjøre det igjen!" Den klassiske :P ;)
I like ;) hihi :)

En super fødsel som kun varte 7 timer fra første knip i magen :) (første gang var det et 23-timers helvette). Jeg hadde en epidural som ble satt på et perfekt tidspunkt og ikke påvirket hverken rieaktiviteten eller pressriene. Det tok kun en halv time fra 6 cm og høytstående baby til han var født :) Herlig!

drømmefødsel;) som varte i 5 timer ;)
kom kvelden før på sykehuset ,hadde 5 cm åpning fikk noe å sove på siden jeg hadde sammentrekninger ofte. fikk sovet natta igjennom, våknet i 7 tida ble da sjekka igjen,da fikk jeg beskjed om at jeg var i fødsel fikk litt akupunktur for å få fortgang i prosessen. ble lagt inn på føden, klokka 11.30 begynte ting å skje ;) klokka 13.42 kom prisessa vår til verden ,nydeligste jenta på 4272g og 50 cm lang ;) fikk lystgass under fødselen thats it ;) perfekt fødsel i mine øyne...

Høres ut som en drøm for dere ja :D

Den kvelden det begynte hadde mannen lagt seg før meg, og når jeg kom inn i sengen sov han. Med engang jeg la meg ned, begynte det, først tenkte jeg at det var kraftige kynnere. Det skjønte jeg raskt at det ikke var, så jeg vekket mannen;) Han bare, " tøys, du har sagt du skal føde i 2 uker nå" :P haha!! Når det begynte var kl. 00.30.

Det tok seg raskt opp, og vi ringte kk. De ba meg gå hjemme lengst mulig. Så fikk jeg enda vondere, og ringte igjen. Da fikk jeg beskjed om å gå i dusjen, det ville lindre smertene. I dusjen falt jeg nærmest sammen og mannen måtte hjelpe meg ut av, tørke meg og inn i sengen. Så ringte han til kk igjen og vi kjørte avgårde. Når jeg kom opp hadde jeg 6cm!!
Kom raskt opp i badekaret. Det syns jeg var lindrende. Kunne også føde i badekaret, men det var jeg i grunnen lite lysten på.
Jeg begynte å presse stående på kanten av sengen på knærne, men kom etterhvert opp i sengen. Jeg skrek veldig under hele fødselen, og mannen sa at neste gang blir det å ta med hørselvern;) hahah...
Veslegutt var ute 06.08:D
Ingen smertelindring og en fin fødsel:love7:love7:love7

Den kvelden det begynte hadde mannen lagt seg før meg, og når jeg kom inn i sengen sov han. Med engang jeg la meg ned, begynte det, først tenkte jeg at det var kraftige kynnere. Det skjønte jeg raskt at det ikke var, så jeg vekket mannen;) Han bare, " tøys, du har sagt du skal føde i 2 uker nå" :P haha!! Når det begynte var kl. 00.30.

Det tok seg raskt opp, og vi ringte kk. De ba meg gå hjemme lengst mulig. Så fikk jeg enda vondere, og ringte igjen. Da fikk jeg beskjed om å gå i dusjen, det ville lindre smertene. I dusjen falt jeg nærmest sammen og mannen måtte hjelpe meg ut av, tørke meg og inn i sengen. Så ringte han til kk igjen og vi kjørte avgårde. Når jeg kom opp hadde jeg 6cm!!
Kom raskt opp i badekaret. Det syns jeg var lindrende. Kunne også føde i badekaret, men det var jeg i grunnen lite lysten på.
Jeg begynte å presse stående på kanten av sengen på knærne, men kom etterhvert opp i sengen. Jeg skrek veldig under hele fødselen, og mannen sa at neste gang blir det å ta med hørselvern;) hahah...
Veslegutt var ute 06.08:D
Ingen smertelindring og en fin fødsel:love7:love7:love7
Høres ut som en fin opplevelse :D

Jeg var inne på sykehuset når min startet. Var til kontroll og obs. Da jeg ikke hadde sovet på 3 døgn og ikke spist. Når vi fikk rom så fikk jeg rom med badekar hvor jeg kunne slappe av :) 04:00 kjenner jeg at det starter. Selvfølgelig sa jeg: "jeg dør jeg dør jeg dør" :p jordmor proppet meg full av isbiter da snuppa hadde litt høy puls en god stund. Var snakk om fortgang i dette evt ks pga det. Heldigvis gikk den ned :) fra 4 cm til hun var ute tok det litt over 30 min :p haha, samme sier mannen min xD du aner ikke hvor høyt du skrek sa han :p snuppa var ute 06:11 her :D ingen smertrlindring og fin fødsel :D ta på hodet i åpningen fikk jeg og :D

Drømmefødsel her og. Fra første tegn til hun var ute tok det 2 timer og 20 min. Superkjapt og litt lystgass på slutten. Fødte rett over 30 min etter at jeg kom inn på sykehuset med 9 cm åpning :D

Gøy å lese om andre sin fødsel :D

Fantastisk :) fra riene tok skikkelig til han var født tok det 1,5 time.. Hadde samme type fødsel med nr 2 og, verre med nr 1 der jeg trodde jeg skulle dø.. Hadde gledelig gjort det igjen, men skal ikke ha flere barn :)

Herlig fødsler.
Min var også herlig.
Planlagt dog...
Fra vannet gikk til jenta var ute tok det 50 minutter.
Ingen smertelindring. Fulgte alle riene godt med pust og en herlig følelse å kjenne hvordn jenta snudde og vendte seg på tur ut gjennom kanalen. Fikk kjenne på hodet før siste press. Skikkelig emosjonelt og vakkert.

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlig :D

Back
Topp