Hvordan var din 3. fødsel?

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Har to styrtfødsler bak meg, og er engstelig for at nr 3 skal være raskere, for da rekker vi ikkje til sykehuset!
Men har også hørt at nr 3 er en luring.

Hvordan opplevde du den 3.fødselen i forhold til de to andre? ☺️

Varte vel ca like lenge som de andre, men presset ikke, hu kom av seg sjøl på første ria med full åpning

Henger meg på å lure på denne.
Har også 2 styrtfødsler fra før

Nå har jo denne nr 3'en lurt oss en del alerede. Men lurer på det samme. Har også to raske fødsler bak meg. Og sist ville jeg ikke rukket den to timer lange kjøreturen til sykehuset. Så godt jeg alerede var der.

Lurer jeg også på. Andre fødsel ble mer en halvert i tid ift første, så spent på om det blir halvering igjen [emoji28]

Har 1.5 time til sykehuset og forrige fødsel varte i 2 timer! Rakk akkurat frem [emoji23]
Noen som blitt satt i gang pga "truende" hjemmefødsel /transportfødsel?

Jeg blir nok satt igang denne gangen også. Ble satt igang med nummer 2, men hadde da ikke noe som lignet regelmessige rier før pressriene. 2 timer fra første rien jeg kjente til ungen ute. Jordmora så på mannen og sa klart i fra rett etter fødsel "om dere skal ha en til, så kom inn med en gang det er antydning til noe, sant?" (Har 10min i bil til sykehuset

Å herregud! Med tvillingene brukte jeg 2 timer fra A til Å, så hvordan skal dette gå?!

Oi! Har hørt flere hvor tvillingene har kommet ganske kjapt, kjenner jeg er litt nervøs allerede for mine to [emoji28]

Oi! Har hørt flere hvor tvillingene har kommet ganske kjapt, kjenner jeg er litt nervøs allerede for mine to [emoji28]
Hehe, der forstår jeg godt Nå skal det nevnes at jeg ble satt i gang og at min mor har bare hatt raske fødsler ☺️ Fødselslegen sa at hadde jeg ikke sagt det før alt startet, så hadde hun ikke trodd på meg når jeg ropte at jeg måtte presse, Hehe.

Back
Topp