Hvordan var dette hos dere??

Liten spire83

Forelsket i forumet
Hallo!! [;)]

Jeg lurer litt på om dere alle som har født så at "proppen" deres gikk?? Og hadde alle blødning når livmora begynte å åpne seg?? Eller før dere fødte da.. hehe..

Grunnen er at jeg ikke har sett noe til no "propp" og har heller ikke blødninger... 3. dagen på overtid i dag.. [&o] Begynner å bli utålmodig!!! [:D]  [:D] [:D] [:D] [:D]  hehe...

ORIGINAL: Mirakel Mamma

ingen propp her på noen av de.
heller ingen blødning. merka det på rier !!

du har ei spennende tid foran deg, gled deg

OKI, tusen takk for at du tok deg tid!! [:D] [:D] [:D] [:D] 
Jeg glede/gruver meg... Skal bli godt å få det overstått snart..

Å møte vesla vår skal bli godt nå!!!!

Jeg tror noe av proppen min gikk dagen før. litt lyserosa på papiret.
Merket det var noe på gang da riene begynte, og fikk litt blødninger noen tiner senere.Etterhvert ble det litt mer blod og da reiste jeg til sykehuset og hadde 6cm åpning[:)]

jeg merket egentlig ikke at proppen gikk..eneste var at jeg hadde mye tjukk utflod uken før fødsel.hadde ingen blødn..heller ikke når vannet gikk

Denne gangen gikk vannet om natten hos meg og ellers hadde jeg ikke hatt noen indikasjoner på at fødselen var på gang. Lykke til [;)]

Tusen takk jenter!! Sitter å venter på "vondt" enda... 4. dagen over idag.. *puh* begynner å bli bra lei nå... [&o] men vesla må bli klar før hun kommer.. [;)]  Glede/gruver meg til det begynner, men kjenner at det skal bli super godt å få det overstått nå...

usikker på om det var proppen jeg så da vannet gikk og jeg tørket meg. slimete greie med blodspor i.... men ved 1.mann så jeg aldri noe propp i det heletatt.

Back
Topp