Hvordan var det....

Astra

Elsker forumet
... å bli mamma?

Eg kjenn eg bi helt varm inni meg når eg sett å kos me snuppa,
eller bære sett å ser på at ho søv i vugga... Det e den bæste følelsn
eg nån gang ha hadd, beire enn å vær nyførrelska. Kun ha spist ho
opp, ho e så skjønn.... [:)]

det deilige er jo at det fortsetter for alltid!! det kribler fremdeles like mye i magen min når jeg tenker på min elskede Emily..! Blir rart å ha to - føler det må være umulig å elske to så høyt - men av en eller annen grunn gjør det jo det... hehe[8|]

ja det er det som er så FANTASTISK!! men samtidig så rart å tenke seg før man har fått flere barn [:D]

Ja blir nok helt sikkert det [:)] Min mor har også mange barn - seks stykker, og hun sier hun elsker alle like høyt, og det blir ikke noe mindre på noen av barna når det kommer en til [:)] Deilig å vite [;)]

Når eg fekk marcus så var eg heilt sånn som astra beskriv medan eg låg på sjukehuse. Så begynte 3 mnd helvette med kolikk og etter det var han jo bortskjemt med å bli bært rundt så da krevde han gangske mykje uanset. Tykte ikkje det var så kjekt i det heile tatt første halvåret, så snudde det. NO derimot blir eg av og til heilt overhvelma over kor glad eg er i den vesle kroppen. Og eg merkar at no når me skal ha ein til blir eg berre enno meir betatt av han som eg har. Snodig kjensle egentlig

Back
Topp