Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg kjenn eg bi helt varm inni meg når eg sett å kos me snuppa,
eller bære sett å ser på at ho søv i vugga... Det e den bæste følelsn
eg nån gang ha hadd, beire enn å vær nyførrelska. Kun ha spist ho
opp, ho e så skjønn.... [:)]
det deilige er jo at det fortsetter for alltid!! det kribler fremdeles like mye i magen min når jeg tenker på min elskede Emily..! Blir rart å ha to - føler det må være umulig å elske to så høyt - men av en eller annen grunn gjør det jo det... hehe[8|]
Ja blir nok helt sikkert det [:)] Min mor har også mange barn - seks stykker, og hun sier hun elsker alle like høyt, og det blir ikke noe mindre på noen av barna når det kommer en til [:)] Deilig å vite [;)]
Når eg fekk marcus så var eg heilt sånn som astra beskriv medan eg låg på sjukehuse. Så begynte 3 mnd helvette med kolikk og etter det var han jo bortskjemt med å bli bært rundt så da krevde han gangske mykje uanset. Tykte ikkje det var så kjekt i det heile tatt første halvåret, så snudde det. NO derimot blir eg av og til heilt overhvelma over kor glad eg er i den vesle kroppen. Og eg merkar at no når me skal ha ein til blir eg berre enno meir betatt av han som eg har. Snodig kjensle egentlig