Hvordan var det på TUL?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Hvordan synes dere det var å dra på TUL? Var det som forventet?

Jeg synes faktisk det ble bedre enn forventet. Jeg fikk medisiner og videre oppfølging og en god samtale med en dyktig gynekolog som var dønn ærlig men optimistisk. Der jeg reiste dit for var egentlig bare i håpet om å se hjerteslag denne gangen. Hadde ikke håp om å få mer hjelp enn det. Iallefall ikke uten å mase selv

Når jeg var ble jeg egentlig mest redd. Jeg trodde jeg var 6+4 da, men var mer sånn 5+4/5. Såå, når jeg dro dit å tenkte at vi fikk se et embryo og et hjerte - og det eneste vi så var fostervann og gestasjonssekken, ble jeg redd for at ikke alt var i orden. Etter 5 dager viste jo HCG-nivået at alt var i orden, så jeg regner med det blir bedre på ultralyden i uke 10. :)

Trodde jeg var 6+4 men var bare 5+0. Så jeg fikk bare se en prikk på 1 mm. Jeg så to like store prikker, spurte om det kunne være to inni der. Hun sa det ikke trengte å ha noe å si, men kunne komme tilbake uken etter å se antall og hjerte. Skal til ny TUL i morgen ❤️ Da er jeg 7+3! Håper jeg får se bankende hjerte, og spent på antall. Sambo har det alt for travelt på jobb så får ikke fri. Tar med lillesøss som støtte :)

Jeg var på Ul 5+5 og hadde et håp om å se et hjerte banke. Men hun så bare fostersekken og noe (en liten sort prikk) hun mente kunne være fosteret/embryo.
Har bestilt meg ny time til da jeg er 6+6. Håper å se noe mer da!! Spent på om jeg klarer å vente så lenge, men må vel det så jeg ikke blir bekymret på nytt :/

Var der 5+4, og fikk bekreftet at den lille spiren lå på riktig plass i livmoren! :HeartredLettet 10 kg tror jeg! Skal tilbake om en uke, da er jeg 7+1 og håper jeg får sett hjerteslag da:love2

Back
Topp