Hvordan var det når...

me84

Elsker forumet
Barnet ditt begynte i bhg?

Hvor gammel var de?

Hvordan tok barnet det?

ORIGINAL: me84

Hvordan tok barnet det?Gikk over all forventnig, jeg var kun med på avvenning 1 dag han elsket det, og har ikke vært noe særlig problemer [:)]

Hvor gammel var de? han var 12 ½ månde ca

Førstemann, første barnehage: Han var 11 mnd. Det gikk bra ca. 1/2 år, men dårlig avdeling han gikk på, de var veldig strenge, nærmest militærleir spør du meg, og de var fysisk hardhendte mot barna, maktbruk mot sønnen vår så vi tok han ut.

Førstemann, andre barnehage: Han var ca. 2 år, gikk fint, gråting de 2 første ukene, skiftet til storebarnsavdeling litt senere, ny runde med gråting en uke da, nå storkoser han seg hver dag.

Andremann: Hun var ca 1 år, gikk fint, gråting første 3 ukene, nå storkoser hun seg hver dag.

Barnet ditt begynte i bhg? Det var vår, og det gikk bare flott, ikke kunne hun gå, krype kunne hun.

Hvor gammel var de? 10 måneder

Hvordan tok barnet det? Tok det helt flott. Synes alle som ønsker burde gi barnehagen en sjansen også til å se at barnet koser seg der, selv om det ikke kan gå feks. Det er mye annen positiv stumuli de får.

gutten min var 15 mndr da han begynte,og det jikk kjempe fint[:)](mye bedre enn det jeg skulle tro[8D])

jenta var 19mnd - gikk bra etter noen mnd. etter ca 3mnd var det bra.

gutten var 16mnd - gikk ganske bra, men tok laaang tid før han sluttet å skrike når jeg leverte på morgenen.

jeg syns det var litt vanskelig i begynnelsen, men etterhvert så jeg at hun storkoste seg og ble godt tatt vare på.

Hvor gammel var de?
13 måneder

Hvordan tok barnet det?
Hyl og skrik i to uker og så bare fryd og gammen. Nå gleder hun seg til å gå i barnehagen og rekker knapt å si ha det til pappa som leverer.

Kjempebra! Kunne ikke gått bedre. Hu ville ikke ha meg der heller så....

Hvor gammel var de?
Hu var 1,5 år når hu begynte [:)]

Barnet ditt begynte i bhg?  Han begynte aug i år

Hvor gammel var de? ca 15 mnd

Hvordan tok barnet det? gikk over all forventning, han var en skikkelig mammagutt..
men han glei rett inn.. nå har han nesten ikke tid til å si hade engang før han løper inn![:)]

Oliver var 11 mnd. Gikk kjempe fint.
Overraskende fint for både han og meg... hehe

Barnet ditt begynte i bhg? gikk kjempebra, vi som foreldre var veldig klare for at hun nå kunne stimuleres på andre måter enn de vi kunne gjøre for henne, og vi hadde ingen problemer med å stole på at bhgpersonalet tok vare på henne, så dermed hadde vi ikke denne seperasjonsangsten heller. Hun var sammen med oss noen timer første dagen, andre dagen var hun alene i 2 timer, tredje dagen hadde hun full dag alene + at de prøvde å legge henne for første gang. de slet med legginga noen dager, og selv om hun sover i seng på formiddagen til vanlig så fungerte ikke det i bhg. hun sover nå i vogn i bhg og dette går strålende.

Hvor gammel var de? 17 mnd

Hvordan tok barnet det? hun trengte å starte i bhg[:)] gråt ikke da vi reiste, og spiste godt og etter noen tilvenningsdager så sovnet hun når hun skulle[:)]
etter en mnds tid begynte hun å legge seg ned å gråte når hun så oss komme og hente henne, tydeligvis veldig fornærma over at vi hadde forlatt henne.. hehe.. litt komisk. nå kommer hun springende rett i armene våre med en litt fornærmet stemme mens hun roper mamma.

Hun var 16 mnd gammel når hun beg i bhg.

Hadde laang tilvenning mens pappaen hadde pappa-permisjonen. De var ofte der og lekte med de andre barna.
Når hun beg fast, så gikk det litt greit. Var mindre gråting når pappa leverte en mamma..   men hun fikk mye oppmerkosmhet og kos og storkoste seg etterhvert. :)

Back
Topp