ella1 Gift med forumet 13 Apr 2010 #1 med hårfarging og oss gravide?? var det noe problem?? har en ettervekst som begynner å bli ganske så grusom[8D]
med hårfarging og oss gravide?? var det noe problem?? har en ettervekst som begynner å bli ganske så grusom[8D]
M *Minibønna* Forumet er livet 13 Apr 2010 #3 Jeg striper håret mitt, gjorde det da neg var 5-6 uker og skal igjen nå. Sist gikk det også fint! Vil anbefale å ta det hos evt en frisør kansje? devet jo hva de driver med(som regel)
Jeg striper håret mitt, gjorde det da neg var 5-6 uker og skal igjen nå. Sist gikk det også fint! Vil anbefale å ta det hos evt en frisør kansje? devet jo hva de driver med(som regel)
M MaiSeptAugSkatt Guest 13 Apr 2010 #4 farg ivei[:D] har akkurat hatt et lite frisørbesøk hvor jeg farga håret[:D] spurte frisørn for sikkerhets skyld da... no problem[:D]
farg ivei[:D] har akkurat hatt et lite frisørbesøk hvor jeg farga håret[:D] spurte frisørn for sikkerhets skyld da... no problem[:D]
ella1 Gift med forumet 13 Apr 2010 #5 hjemme farging tenkte jeg da[;)] hmmm,får vel kanskje gå til frisøren da... NOE må gjøres,o det i et hurtig tempo,haha[8D]
hjemme farging tenkte jeg da[;)] hmmm,får vel kanskje gå til frisøren da... NOE må gjøres,o det i et hurtig tempo,haha[8D]
Missy_ Elsker forumet Sommerfuglene 2017 13 Apr 2010 #6 Jeg ringte og spurte frisøren og fikk beskjed om at hjemmefarging ikke var noe problem[:D]
ella1 Gift med forumet 13 Apr 2010 #7 ORIGINAL: Missy_ Jeg ringte og spurte frisøren og fikk beskjed om at hjemmefarging ikke var noe problem[:D] så bra,da er det bare tut o kjør[:D]
ORIGINAL: Missy_ Jeg ringte og spurte frisøren og fikk beskjed om at hjemmefarging ikke var noe problem[:D] så bra,da er det bare tut o kjør[:D]