Hvordan var det hjemme hos dere i barndommen?

Husker det som rent og ryddig.

Nå er det hverken rent eller spesielt ryddig. Men det er ikke søppeldynge heller :) er mulig å ha besøk her.
 
Vokste opp med rot og kaos, og flrer det hele videre :rolleyes: Men ønsker å få ting på stell å bli en sånn person som bestandig har ting omtrent visningsklart, jeg slapper så mye mer av når alt er rent og ryddig :hilarious:
 
Min mor er ganske så perfeksjonist av seg og ting skal være på en viss måte, men dette har aldri påvirka oss. Vi har fått rota og styrt oss på vår egen måte. Enden på visa er at jeg er perfeksjonist og har støv på hjerna, og min søster er STIKK motsatt. Hun har blant annet walk on closet den dag i dag :hilarious:
 
Hjemme var det veldig mye rot, men hygenisk likevel. Vokst opp i et hjem med en far som hadde ansvar for tre unger alene, så ryddingen når vi var små ble prioritert bort til fordel for tid sammen med oss:Heartred:love7(ryddinga prøvde han å ta etter at oss barna var lagt for kvelden:Heartred:laughing002) Vokst opp i et hjem med en del rot men MYE kjærlighet til gjengjeld:love017

Her hos oss samler deg seg fort opp med rot igrunn. Rydder hver dag men blir fort mye rot. Jeg trives dog med at ikke alt er helt sterilt, syns det er mer hjemmekoselig når et hus ser bebodd ut. Men selvfølgelig må det være hygenisk og rent, men litt rot er ok :)
 
Alltid rent, ikke strøkent men heller ikke kaotisk.
Leker fikk ligge fremme og slikt.
Vi har det ganske likt hos oss, passelig ryddig og rent uten hysteri.

Jeg synes det er ekkelt hos folk som ikke rydder bort mat og matrester. Og gammelt skittentøy som ligger slengt rundt i hus.
Annet rot er forsåvidt greit.
 
Hjemme hos mamma var det helt forferdelig rotete og skittent. Hun hverken rydda eller vasket. Fryktelig ekkelt. Så jeg vasket så godt jeg kunne og tok oppvasken som var over hele benken. Mamma er alkoholiker og alvorlig psykisk psyk(psykotisk). Jeg bodde før det meste hos min farmor og farfar fra da jeg var 8år+. Jeg opplevde mye stygt hjemme hos mamma som jeg ikke ønsker utdype mer her.

Jeg har det som regel veldig ryddig her hjemme og liker å ha det rent og pent. Har støv på hjernen. Nå er det sommerferie, så er litt rot her, men blir ryddet hver kveld, ellers klarer jeg ikke å slappe av:hilarious:
 
Back
Topp