Hvordan var det å føde 10 år etter..

Gikk seks år mellom hos meg, det var ikke store forskjellen. Gikk enda fortere bare.
 
Mye bedre! Var 9 år siden sist her og denne gangen gikk vannet 2 dager før termin, og fødselen var mye bedre enn første gang. En helt annen og bedre opplevelse:)
 
veldig annerledes her. De første tre fødslene var raske, fine og ukompliserte. Nr fire, 10 år etter ble prematur styrtfødsel av få minutters varighet i uke 34 pga placentaløsning....
 
er spennende dette.
Første fødsel gikk veldig fort og greit
Andre ble litt mer dramatisk stor baby og morkake somlåg kant i kant med åpning som resulterte i stor blødning. Spent på hva jeg kan forvente meg denne gang :hungover:
 
Det var 11 år mellom nr 2 og 3. Tredje fødsel tok enda lengre tid og måtte igangsettes pga stort barn.
 
Dette er jeg også spendt på! Blir 11år mellom nr 1 og nr 2.. Bare noen få uker igjen så kan jeg avgi svar
 
1. Fødsel var forferdelig, og tiden etter like så.. endte med rush til operasjonavdelinga og KS. Ble igangsatt 13 dager etter termin.

2.fødsel 9 år etter var en god opplevelse. Vaginal fødsel, igangsatt uke 38. Tok evigheter å komme i i gang, men selve fødselen gikk fint, selv om det tok tid.
 
er spennende dette.
Første fødsel gikk veldig fort og greit
Andre ble litt mer dramatisk stor baby og morkake somlåg kant i kant med åpning som resulterte i stor blødning. Spent på hva jeg kan forvente meg denne gang :hungover:
Jeg fikk nr 4 nå, eldste er 14 år. Raskere for hver gang. Morkake som lå inntil åpningen nå sist..men det gikk så fint. Han kom på bussholdeplassen i full fart.
Lykke til ♡
 
Fødsel 1, 2002. Helt fin.
Fødsel 2, 2010. Også helt fin
Fødsel 3, 2019. Grisevond å kjapp.

Venter nr 4 i oktober så håper nr 3 lagde en fin passasje i sin enorme vonde ankomst :D
 
Fødte for 8 og 6 år siden, og nå for 12 dager siden. Siste fødsel var kjapp og vond, men ingen rifter.
Lykke til!
 
Back
Topp