Hvordan var deres spedbarnperiode?

De første tre månedene var pyton. Magevondt og skriking døgnet rundt. Sov maks 10 minutter om gangen på dagen etter flere timer med byssing.

Så når vi kom forbi 3mnd kneika så ble alt MYE bedre. Det var først når han ble 6mnd at jeg begynte å kjede meg og fikk tid til å holde på med hobbier igjen :)
 
Jeg har hatt en krevende baby og en skikkelig sovebaby.
 
Tvillingene mine var ikke krevende babyer.
De fikk begge mme og ble matet hver 4 time (med mindre de hadde økeperiode ).
Min yngste var heller ikke krevende baby - og ble som storesøskene matet med mme.
Savner spedbarnstiden - men det er óg godt å se barna vokser og trives selv om de alle 3 sliter med sine utfordringer. ❤
 
Vondt å si det men hater virkelig spebarnsperioden. I permisjon med nr 3 nå (3 tette hvor eldste er 4) som hater vogn og bilstol, ikke skal sove, kun henge på puppen, kan til nøds sovne i vogn etter en stund med hyling og så må den vær i konstant bevegelse. Sover ikke skikkelig tungt før til kvelden. Først når mine har vært rundt 8-10 mnd har det blitt bedre for da er de bilstol 2 og sportsdelen i vogn og kan se. Og denne gang er jeg tilbake i jobb når minsten er så gammel, så den som kommer til å være totalt utslitt er meg (hjelper ikke at jeg jobber i helsevesenet hvor vi er underbemannet med sykepleiere på avdelingen heller). Gruer meg til å gå tilbake til jobb, og kunne egentlig trengt noen måneder til med permisjon når minsten forhåpentligvis er litt bedre med sovingen
 
Back
Topp