Hvordan var deg for deg å offentliggjøre nyheten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Mange av dere har kanskje valgt å offentliggjøre nyheten etterhvert. Hvordan valgte dere å gjøre det? Hvordan var responsen? Og hvordan opplevde du det? Andre har dere velger kanskje å ikke offentliggjøre det, men bare dele det i settinger der det er naturlig - hvorfor velger du det? :)

Kun sagt noe til de jeg omgås og kollegaer ikke til hele verden

Vi ventet en stund.. jeg synes det føltes som en hel evighet. Men vi fortalte det til besteforeldre først også fikk barna vite det ett par uker etterpå. Responsen har vært god, alle syns det er kjempe gøy!! Vært mye snakk om tvillinger, firlinger og kjønn [emoji38] sånn for å toppe det. Og ekstasen ble veldig stor da det er en gutt inni magen [emoji1316] mange som gleder seg [emoji16]

Jeg er ikke typen til å offentliggjøre ting, er ikke så altfor glad i mye oppmerksomhet:bag:
De nærmeste fikk vite det på mld eller av hverandre. Kollegaene fant ut av det selv, og ryktet gikk videre derfra:p

Jeg liker heller ikke all oppmerksomheten som følger med... men da vi sa det til barna, så var jungeltelegrafen i gang for å si det mildt! Effektivt i det minste...

Back
Topp