Hvordan være hjemme med rier?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Jeg har ikke hatt muligheten til å oppleve dette, men flere av dere gjøre nok det ;)

"Hvis jeg måtte svare kort på dette spørsmålet ville jeg sagt følgende: CHILL! Hvil, sov hvis du kan, lad opp batteriene, spis lett og godt, se Netflix – kos deg!"

Les hele innlegget her!

Jeg har to timers kjøretur til sykehuset...så her er jeg ikke hjemme et minutt lenger enn jeg må :hilarious:

Gikk så fort (og intenst og vondt) første gangen med meg, så selv med bare ca 20 min kjørevei til sykehuset hiver vi oss i bilen med en gang riene setter i gang og barnevakten har kommet :P

Er førstegangs så aner jo ikke hva jeg går til, ønsker likevel å være hjemme lengst mulig. Men så får vi se da [emoji85]

Er hjemme med rier på 27 timen nå. Har hatt rier stort sett hvert 10. min, så ingen mulighet til å sove mellom slagene. Var oppe med rier natt til i går også, men det stoppet opp på morgenen.

Begynner å bli veldig sliten, mest pga for lite søvn og antar det ikke blir særlig søvn i natt heller, 3. natta på rad.

Andre i samme situasjon?

41+0 i dag

Er hjemme med rier på 27 timen nå. Har hatt rier stort sett hvert 10. min, så ingen mulighet til å sove mellom slagene. Var oppe med rier natt til i går også, men det stoppet opp på morgenen.

Begynner å bli veldig sliten, mest pga for lite søvn og antar det ikke blir særlig søvn i natt heller, 3. natta på rad.

Andre i samme situasjon?

41+0 i dag

Masse lykke til :) Håper du får muligheten til å slappe av litt. Prøvd å ringe føden? Du må jo få slappet av.. :Heartred

Andre i samme situasjon?

41+0 i dag
Har du snakket med føden? Hvis du har hatt regelmessig "ordentlige" rier hvert 10. minutt i så lang tid ville jeg etterspurt en sjekk, både for din del (kanskje du kan få noe å sove på for eksempel), men også for å sjekke at den lille i magen har det bra. Det er strevsomt for dem også med rier i så lang tid. Håper du snart er ordentlig i gang!

Har du snakket med føden? Hvis du har hatt regelmessig "ordentlige" rier hvert 10. minutt i så lang tid ville jeg etterspurt en sjekk, både for din del (kanskje du kan få noe å sove på for eksempel), men også for å sjekke at den lille i magen har det bra. Det er strevsomt for dem også med rier i så lang tid. Håper du snart er ordentlig i gang!

Jeg har snakket med føden tidligere i dag, men det er ikke noe å gjøre annet enn å vente sier de. Så lenge det er bevegelse har lille det bra, så prøver å følge med på det.

Jeg har snakket med føden tidligere i dag, men det er ikke noe å gjøre annet enn å vente sier de. Så lenge det er bevegelse har lille det bra, så prøver å følge med på det.
Uff så slitsomt :( håper snart du får enten hvile eller blir ferdig!

Håper virkelig det skjer noe snart, krysser fingrene! Masse lykke til! [emoji4]

Andre i samme situasjon?

41+0 i dag

Så slitsomt. Hvis du ikke har fått sovet noe i natt, så ta kontakt med føden og hør hva de anbefaler deg å gjøre. Komme inn på sjekk eller evt få noe å sove på. Så dumt å være utslitt før det tar seg skikkelig opp. Lykke til :)

*var litt rask med å svare, ser nå at du har vært i kontakt med føden. Håper i alle fall at du enten får hvile skikkelig eller at det tar seg opp og du snart er ferdig☺️*

Back
Topp