Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Selv har jeg gått et år på NTG håndball, og to år på kokkfag...
Men endte opp med og jobbe i barnehage og i PU-bolig for funksjonshemmede, og ELSKER det:)
Gikk første år helse & sosial fag, så privat frisør skole, litt lærling etter det!
Jobbet hos Sting AS etter dette..
Så fikk jeg første baby'n, etter det har jeg gått hjemme[:)]
Og etterhvert blir det vel jobbing 2-3 dager i uken[:)]
Har gått
vg1 helse og sosial
vg2 helsefagarbeider
Begynte som lærling så, men ble sykemeldt nesten før jeg begynte.. Åsså mistrives jeg så veldig i lære så begynner antaglivis på skole igjen til høsten
Jeg har gått:
Vg1 Teknikk og industriell produksjon
Vg2 Lakk og bilskade (sluttet halveis til fordel for militæret
også har jeg nå sist gått Vg1 Helse og sosial
HATER SKOLE, og har enda ikke klart og bli ferdig. Det står jo tilbake på meg nå, som jeg vil være den "kule eldste dama i klassen" Yeeey...
Vil bli sykepleier eller ambulasearbeider
Og så rakk jeg et semester på førskole lærerutdanninga før jeg blei gravid og ikke fikk lov til å fortsette [&:] (gikk arbeidsplass basert utdanning og da kunne man ikke fortsette,siden vi skulle ha mammaperm og ikke jobba 50% dette året).
Jeg er evig student. Er utdanna førskolelærer med fordypning i musikk og barnevernspedagog. Har i tillegg en mastergrad i spesialpedagogikk. Har gått 10 1/2 år på høyskole, og kunne gjerne tenkt meg å studere mer [:D] Blir aldri lei [;)][;)][;)]
Er utdannet hudpleier, altså Helse og sosial grunnkurs, VK1 og VK2 Hudpleie.
Har tatt et studiekompetanse, og har studert realfag på høgskole.
Har også tatt butikksjefsutdanning innen Kappahl.