Hvordan undeholder dere baby?

Leker, sang, babygym, snakker til babyen med øyekontakt, leser bok (barnebok med rim).

Underholder meg han [emoji23] men vi synger sanger, ligger på babygymmen, snakker sammen heeeeele dagen, og kjeder oss sammen enkelte dager! D er lissom ikke så mye de gjør når de er så små enda! 5 uker her

Mest action på stellebordet og babygym. Ellers elsker hun musikk. Favoritten er Erik og kriss - etter regnet:p bein og armer går som trommestikker, haha :)

Smiler, snakker, synger, danser og går tur med sele/sjal så han kan titte på omgivelsene. Vet han ikke ser så godt på avstand enda, men virker som om han liker det likevel :)

Elsker å ligge naken på stellebordet, ligger med babygymmen å titter å trener, liker godt å bli "fløyet" med rundt i huset å se på alt mulig med kontrastfarger og lys:) har også 3 storesøsken som er overivrig på å underholde:

Tinylove uro (beste investering til alle barna) ellers så underholder søsken også..

De er jo så små enda så man kommer langt med blikkontakt og at man snakker til de :) Kan også gå rundt der man bor og la de få se seg rundt. Ellers så er det jo sang og babygym.

Hun sover nesten hele dagen, så forkløpig ikke behov for så mye:p

Når hun er våken er hun som oftest urolig, så da er det byssing og synging til hun sovner igjen.

Synger, snakker, smiler, får øyekontakt, babygym og tar han med på turer rundt i huset. Han underholdes også med mating og bading. Disse to tingene elsker han. Jeg smelter av gliset han får rundt munn når han ser matfatet foran nesen sin.[emoji170]

Lillemor blir fort overstimulert, som ender med skriking. Så for oss blir det mest prating og sang, litt babygym, og en del underholdning fra storesøsken da [emoji6]

Lillemor blir fort overstimulert, som ender med skriking. Så for oss blir det mest prating og sang, litt babygym, og en del underholdning fra storesøsken da [emoji6]

Lurt! De følsomme barna trenger ikke mer enn prating og litt sang når de er små. Kan bli helt utslitte av for mye :)

Jeg synger og prater, i grunn ikke så mye mer enn det foreløpig. Baby får sprelle når hun er våken og opplagt og titter gjerne rundt når vi rusler. Hun er 6 uker. Storesøstra prøver å underholde, men det går jo mest i soving da..

Back
Topp