hvordan ul?

scorp79

Blir kjent med forumet
hei igjen..lurer på hvordan ul dem tar i uke 12-13 ..er det vaginalt el vanlig???

Jeg vet ikke.. Håper ikke det er innvendig! Jeg skal snart på ul.. Selv om det egentlig ikke spiller noen rolle så er det greit å slippe å kle av seg!

Tror det som oftest er utvendig, jeg fikk det sist med lillegutt ihvertfall-men det var uke 13. Skal på fredag og er da 12 uker-så jeg kan oppdatere om hva som ble gjort da emoticon

jeg var på ul på mandag som var og da var jeg 12+3 og de tok innvendig.. men det kan jo være forskjell på dette fra plass til plass også..

Gynekologen jeg var hos i går sa at han tok utvendig etter passert 12 uker...I fjor var jeg et annet sted når jeg tok ul i uke 12+3 og det var utvendig også! Men kan være det praktiseres forskjellig:)

var på UL i uke 7, da var det innvendig. Var igjen i uke 9, da tok de utvendig :) Ble litt dårligere bilde, men så jo at det var no der :)

Når jeg var på Ultralyd i uke 11+4 tok han både innvendig og utvednig, på meg ble det faktisk best bilde når han tok utvendig.

I går var vi på tidlig UL da jeg var 13 uker, først innvendig i 2 minutter, så syntes legen at alt så bra ut og hun byttet til utvendig :) Fra uke18 blir det utvendig for nøyaktigere undersøkelse, på meg i hvert fall :)

i uke 5, 6, 8 og 9 har de tatt innvendig på meg. Og jeg vet han kommer til å gjør det denne gang og i uke 12. Det kommer og ann på hvorfor du skal ta tidlig ul.

har mistet 2 gang i uke 12:(derfor skal æ til ul nu.

Jeg var i går, da tok hun utvendig :)

Back
Topp