Hvordan type madrass i sprinkelsenga

Frk.85

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som har en madrass å anbefale?Jeg ønsker en madrass som tåler fukt, som kan brukes flere år, og ikke bare det første året. 

Vi kjøpte en madrass på babyshop for rundt 3.5 år siden. Tror den het svanen. Brukte overmadrasser på den, så vi bruker den igjen, bare med nye overmadrasser. 

Vi skal kjøpe en på skeidar, husker ikke hva den heter. Men den kan vaskes i maskin, og det er fint :)

Husker ikke navne men jeg gikk på barn og utstyr og spørte om hjelp der. og fikk sett de fra 300 - 1700kr. Vi valgte da en som var til rundt 900. Den skulle være en av de bedre. Grunnen til at de Andreas dyrevern tror jeg ikke spilte så mye rolle om jeg ikke husker feil. Jeg tror det er viktig og velge en god madrass fra starten av! Tror det er veldig viktig med en god madrass til barna! Til vugge brukte vi bare en skummmadrass fra jysk. Men slik jeg forsto det hadde det ikke så mye å si de først mnd. (Brukte den i 2mnd ca)

Jeg kjøpte en på jysk og er veldig fornøyd:) kjøpte den dyreste madrassen jeg fant tror jeg:p litt tilfeldig at jeg falt for den, men jeg sovna på den selv omtrent:p den er så god. Har en overmadrass også, så her blir den brukt på nytt til lillesøster.

Back
Topp