Hvordan type foreldre??

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
Har du danna deg ett bilde av andre bv brukere om hvordan type foreldre de er??
Strenge, dullete, rettferdige osv??

Jeg har fått inntrykk av at du e ren veldig snill,kjærlig og kul mamma!:D Selv med litt motgang i livet så gjør du alt for at sønnen din skal ha det bra. Tror også at du kan være bestemt,når du først har bestemt deg for noe så gir du ikke etter Det er ihvertfall det jeg tror,etter å ha lest tråder osv :) hehe

Ja, noen så. De jeg biter meg merke i er de jeg synes er veldig veldig strenge.  Og har litt sånn regime i hjemmet. Det funker sikkert for noen altså. 

Tenker jeg ikke stort over, men har likevel bitt meg merke i noen få som jeg tror syr unødvendige puter under arma på ungen(e) sine.

Men heldigvis har jeg ett inntrykk av at de fleste her inne er omsorgsfulle og kjærlige og lar barna utforske slik barn skal. Og lar barn være barn. Og kanskje er rigide på det som er viktig, og ikke fullt så bastant på ting som i det store og det hele ikke egentlig betyr så mye.  Og jeg tror faktisk at de fleste her inne gir barna sine en sunn og trygg oppvekst basert på fornuft, erfaringer og common sense.  Men det fins selvsagt unntak, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. For, det er jo bare et bilde jeg har skapt meg, virkeligheten er nok ikke slik. Håper jeg.

Back
Topp