Hvordan tror du svangerskapet vil bli?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Et svangerskap, en helt ny opplevelse.
Hvordan tror du det blir? om du har flere barn, hvordan var det sist?

Jeg frykter at det blir likt som forrige svangerskap. Kvalme frem til uke 16 ca og bekkenløsning fra uke 14 [emoji21]
Men foreløpig er jeg i fin form, og i og med at dette er siste svangerskapet mitt, så håper jeg at det blir fint og at jeg klarer å nyte det! For til tross for en del plager så har jeg alltid elsket å gå gravid [emoji4]

Jeg håper å slippe bekkenløsninga tidlig denne gangen, men ellers så skal jeg være mer enn fornøyd om vi får et friskt barn i februar/mars

Jeg håper jeg slipper bekkenløsning og at formen kan være ganske grei fram til permisjon men skal være lykkelig så lenge alt er bra med den lille, så får jeg ta resten som det kommer :smug:

Tror det blir slitsomt men alt for en frisk liten krabat. Sist var jeg kvalm så å se hele svangerskapet med bekkenløsning siste halvdel. Nå er jeg kvalm, spyr og har vondt i bekkenet. Også har jeg en 3 åring som gjerne vil ha sitt av mammaen sin.

Håper det blir som sist bare litt bedre. Og at jeg går til termin. Førstemann kom 35+6.

Jeg hadde hyperemesis begge svangerskapene med mine to ( hele med første og uke 20 med andre) og bekkenløsning med yngste, så er forberedt på en tøff graviditet :meh:

Jeg må innrømme at jeg aldri har likt å gå gravid. Ikke fordi jeg har hatt så store plager, men fordi jeg føler at jeg ikke kjenner kroppen min igjen. Jeg håper den delen blir bedre denne gang og at jeg kan nyte svangerskapet mer. Jeg tror det kan bli tungt med en 3 åring og en 1,5 åring som krever sitt, men tror det skal gå fint :) Ellers håper jeg bare på at det vil vare til februar/mars og at jeg får en frisk baby [emoji173]

Akkurat nå håper jeg bare at det lille vidunderet klamrer seg fast, vokser og blir en sunn og frisk liten baby i mars :HeartredJeg har aldri vært gravid før, så kjenner jeg er så utrolig spent på hvordan dette skal gå, og bekymringen er nok litt for stor akkurat nå - til at jeg greier å håpe på så veldig mye annet!

Håper graviditeten blir som forrige, med minimalt med plager. Gruer meg til halsbrannen - den syns jeg var skikkelig plagsom [emoji85] Men så lenge det kommer en frisk krabat ut til syvende og sist, så får det da bare bli noen plager. Mistenker at jeg var over gjennomsnittet heldig med forrige graviditet [emoji16]

Jeg elsket å være gravid sist, så jeg håper jeg liker det like mye denne gangen! [emoji16] håper jeg ikke går opp alt for mye og at UL viser en frisk og fin baby.. ellers skal jeg nok tåle både halsbrann og litt bekkenløsning denne gangen også, jeg! [emoji4]

Håpar eg ikkje blir like kvalm som sist. Då kom kvalmen (og spyinga) i veke 11, og varte fram til 22-25 ein gong. Usikker på når det gav seg eigentleg, men varte lenge etter OUL i veke 18. Kan ta alt anna på strak arm. Har ein på 1,5 samtidig som eg er aleine med han i 4 veker i strekk.

Jeg håper svangerskapet varer frem til februar/mars neste år. Ellers tar jeg alle vondter og annet imot med åpne armer.

Samme her [emoji4] etter MA i forrige svangerskap, vil jeg bare sitte igjen med baby når svangerskapet er over [emoji173]️ når det er sagt, så har jeg hatt ukompliserte svangerskap tidligere, sånn symptommessig. Jeg forventer å være ekstremt trøtt noen uker framover, men også glad og forventningsfull [emoji7]

Jeg tror det blir bittelitt kvalme og mye halsbrann! Jeg håper jeg ikke går så mye opp i vekt, at svangerskapet forløper ukomplisert og at jeg ender opp med enda en frisk og fin baby rundt 6. mars neste år!
Jeg VET at jeg kommer til å være myye trøtt.. [emoji42] [emoji28]

Første barn, men 2 MA bak meg i år, så jeg krysser fingre for en mars baby. Så om det blir et lett eller vanskelig svangerskap, er akkuratt det samme, bare resultatet blir en baby.
Skal takle mye for den belønningen

Back
Topp